Reklama
Rozwiń
Reklama

W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Platforma zakupowa Erli przeznaczy 50 mln zł na wsparcie sprzedawców, aby pomóc im obniżyć koszty działalności - obsługę płatności, logistyczne oraz reklamowe.

Publikacja: 14.09.2022 14:05

W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Foto: Adobe Stock

Firma prowadząca platformę typu marketplace jak Allegro czy Amazon wyjaśnia, że szalejąca inflacja oraz podwyżki cen energii i podatków przyniosą ogromne zmiany dla rynku handlu. Oczekuje, iż konsumenci będą wybierać e-commerce, który notować będzie dalszy wzrost.

Chce w tym pomóc sprzedawcom, aby radykalnie obniżyć koszty działania sklepu, na które składają się m.in. zakup reklamy, obsługa dostaw i procesowanie płatności – tak, by mogli z zyskiem dla siebie zaoferować kupującym najniższe ceny. Model przygotowany został w oparciu o rozwiązania oferowane przez liderów kluczowych segmentów usług dla e-commerce: InPost (logistyka), Google (rozwiązania reklamowe) oraz PayU (płatności). Celem projektu jest wsparcie polskich przedsiębiorców w czasach kryzysu - w ramach tej inicjatywy Erli.pl pokryje nie tylko koszt dostaw i płatności, ale przeznaczy do końca 2022 r. 50 mln zł na wsparcie reklam w Google, aby pomóc sprzedającym.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama