Reklama

W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Platforma zakupowa Erli przeznaczy 50 mln zł na wsparcie sprzedawców, aby pomóc im obniżyć koszty działalności - obsługę płatności, logistyczne oraz reklamowe.

Publikacja: 14.09.2022 14:05

W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Foto: Adobe Stock

Firma prowadząca platformę typu marketplace jak Allegro czy Amazon wyjaśnia, że szalejąca inflacja oraz podwyżki cen energii i podatków przyniosą ogromne zmiany dla rynku handlu. Oczekuje, iż konsumenci będą wybierać e-commerce, który notować będzie dalszy wzrost.

Chce w tym pomóc sprzedawcom, aby radykalnie obniżyć koszty działania sklepu, na które składają się m.in. zakup reklamy, obsługa dostaw i procesowanie płatności – tak, by mogli z zyskiem dla siebie zaoferować kupującym najniższe ceny. Model przygotowany został w oparciu o rozwiązania oferowane przez liderów kluczowych segmentów usług dla e-commerce: InPost (logistyka), Google (rozwiązania reklamowe) oraz PayU (płatności). Celem projektu jest wsparcie polskich przedsiębiorców w czasach kryzysu - w ramach tej inicjatywy Erli.pl pokryje nie tylko koszt dostaw i płatności, ale przeznaczy do końca 2022 r. 50 mln zł na wsparcie reklam w Google, aby pomóc sprzedającym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama