Reklama

W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Platforma zakupowa Erli przeznaczy 50 mln zł na wsparcie sprzedawców, aby pomóc im obniżyć koszty działalności - obsługę płatności, logistyczne oraz reklamowe.

Publikacja: 14.09.2022 14:05

W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Foto: Adobe Stock

Firma prowadząca platformę typu marketplace jak Allegro czy Amazon wyjaśnia, że szalejąca inflacja oraz podwyżki cen energii i podatków przyniosą ogromne zmiany dla rynku handlu. Oczekuje, iż konsumenci będą wybierać e-commerce, który notować będzie dalszy wzrost.

Chce w tym pomóc sprzedawcom, aby radykalnie obniżyć koszty działania sklepu, na które składają się m.in. zakup reklamy, obsługa dostaw i procesowanie płatności – tak, by mogli z zyskiem dla siebie zaoferować kupującym najniższe ceny. Model przygotowany został w oparciu o rozwiązania oferowane przez liderów kluczowych segmentów usług dla e-commerce: InPost (logistyka), Google (rozwiązania reklamowe) oraz PayU (płatności). Celem projektu jest wsparcie polskich przedsiębiorców w czasach kryzysu - w ramach tej inicjatywy Erli.pl pokryje nie tylko koszt dostaw i płatności, ale przeznaczy do końca 2022 r. 50 mln zł na wsparcie reklam w Google, aby pomóc sprzedającym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama