W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Platforma zakupowa Erli przeznaczy 50 mln zł na wsparcie sprzedawców, aby pomóc im obniżyć koszty działalności - obsługę płatności, logistyczne oraz reklamowe.

Publikacja: 14.09.2022 14:05

W online walka nie tylko o kupujących. Platformy walczą z drożyzną

Foto: Adobe Stock

Firma prowadząca platformę typu marketplace jak Allegro czy Amazon wyjaśnia, że szalejąca inflacja oraz podwyżki cen energii i podatków przyniosą ogromne zmiany dla rynku handlu. Oczekuje, iż konsumenci będą wybierać e-commerce, który notować będzie dalszy wzrost.

Chce w tym pomóc sprzedawcom, aby radykalnie obniżyć koszty działania sklepu, na które składają się m.in. zakup reklamy, obsługa dostaw i procesowanie płatności – tak, by mogli z zyskiem dla siebie zaoferować kupującym najniższe ceny. Model przygotowany został w oparciu o rozwiązania oferowane przez liderów kluczowych segmentów usług dla e-commerce: InPost (logistyka), Google (rozwiązania reklamowe) oraz PayU (płatności). Celem projektu jest wsparcie polskich przedsiębiorców w czasach kryzysu - w ramach tej inicjatywy Erli.pl pokryje nie tylko koszt dostaw i płatności, ale przeznaczy do końca 2022 r. 50 mln zł na wsparcie reklam w Google, aby pomóc sprzedającym.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów