Reklama

Prezes Eurocash: Nasz cel to walka o lepsze ceny, by rywalizować z dyskontami

Mamy dużo gorsze niż dyskonty warunki handlowe i gorsze ceny. Chcemy z tym walczyć. Zbliżenie warunków cenowych do poziomów dyskontowych jest głównym elementem strategii – mówi Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash.

Publikacja: 08.09.2022 21:00

Prezes Eurocash: Nasz cel to walka o lepsze ceny, by rywalizować z dyskontami

Foto: mat. pras.

Ustawiacie się w dość ostrej kontrze do marek własnych, jednoznacznie stawiając na ofertę znanych producentów, tymczasem to tańsze odpowiedniki rosną kilka razy szybciej niż rynek. Czy w ten sposób znów nie zwiększy się luka cenowa między waszymi sieciami a dyskontami, które właśnie pod względem cen chcecie coraz mocniej gonić?

Zwróciliśmy po prostu uwagę na pewien paradoks, że kanał, w którym działamy, charakteryzujący się wyjątkowo wysokim udziałem produktów markowych w sprzedaży, ma de facto dużo gorsze warunki handlowe i gorsze ceny. To niczyja wina, chcemy po prostu z tym zjawiskiem walczyć i zbliżenie warunków cenowych, jakie sklepy lokalne mają w przypadku produktów markowych do poziomów dyskontowych, jest najważniejszym elementem naszej strategii.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Reklama
Reklama