Reklama
Rozwiń
Reklama

Internet bije w pozycję tradycyjnych sklepów

Sprzedawcy mają twardy orzech do zgryzienia, bo e-commerce coraz szybciej odbiera im rynek. Pomysły Amazona jeszcze to przyśpieszą.

Publikacja: 21.06.2017 20:32

Foto: 123RF

Nowa usługa Wardrobe to kolejny etap w stopniowym przechodzeniu następnych kategorii produktów kupowanych głównie w tradycyjnych sklepach na platformy internetowe. Klienci Amazona będą mogli zamawiać do domu ubrania, a płacić dopiero za te, które zdecydują się zachować.

Koszty rozwoju

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama