Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielkanoc nie da zarobić

Planowane wydatki będą mniejsze niż w ostatnich latach i mogą maleć przy nowych restrykcjach.

Aktualizacja: 23.03.2021 08:51 Publikacja: 22.03.2021 20:00

Wielkanoc nie da zarobić

Foto: Adobe Stock

Choć Wielkanoc pod względem rodzinnych wydatków jest znacznie skromniejsza niż Boże Narodzenie, to jednak na mapie handlowych okresów intensywnej sprzedaży zajmuje ważne miejsce. Pandemia jednak uderza również w nią, a zapowiedzi, iż mogą być wprowadzone kolejne restrykcje – z zakazem wychodzenia z domów włącznie – powodują, że skłonność do wydawania pieniędzy spada. Przed pandemią dodatkowe wydatki w tym okresie wynosiły nawet 10 mld zł, w tym będą co najmniej 20–30 proc. mniejsze, choć skala spadku zależy od ostatecznej wersji obowiązujących w danej chwili restrykcji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama