Aktualizacja: 01.02.2018 06:12 Publikacja: 31.01.2018 21:20
Foto: Bloomberg
Założone przez zielonogórzanina Marcina Grzymkowskiego eObuwie.pl w 2017 r. wypracowało ponad 600 mln zł przychodów, więcej niż podwajając je wobec wyniku z 2016 r. W tym roku plan firmy, należącej w 75 proc. do CCC, mówi o 1 mld zł przychodów. A co dalej? – Uważam, że mamy przeogromny potencjał – mówi Grzymkowski.
W grudniu, zaledwie kilka tygodni temu, eObuwie.pl zaczęło sprzedaż w Szwecji. – W drugiej połowie grudnia ruszyło tam nasze biuro, skompletowaliśmy zespół działu obsługi klienta i marketingu, odnotowujemy zarówno wzrost liczby klientów jak i zamówień, i mogę powiedzieć, że wszystko idzie zgodnie z planem – zapewnia prezes eObuwia.pl. Jaki to plan?
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas