Polacy na spożywczych zakupach w sieci

Co siódmy internauta robi już takie zakupy regularnie. Rynek rośnie o 20 proc. rocznie

Aktualizacja: 05.02.2018 10:10 Publikacja: 05.02.2018 08:06

Polacy na spożywczych zakupach w sieci

Foto: 123rf.com

Z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej oraz sklepu Frisco.pl wynika, że najczęściej online kupujemy napoje, pieczywo, owoce i warzywa.

- Ta kategoria zakupów w sieci jest stosunkowa młoda jeśli chodzi o zwyczaje zakupowe polskich konsumentów, ale 20 proc. tempo rozwoju e-grocery w Polsce wskazuje, że to perspektywiczna gałąź e-handlu. Biorąc pod uwagę, że 1 / 3 kupujących żywność w sieci, robi to w niedziele - zakaz handlu w 2 niedziele w miesiącu, który wejdzie w życie w marcu i nie obejmie e-commerce - z dużym prawdopodobieństwem przyczyni się do wzrostu realizacji zakupów online w każdej kategorii, w tym FMCG - mówi Patrycja Sass - Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Handel
Polacy pogodzili się z zakazem handlu w niedzielę
Handel
Polak najlepszym klientem Chińczyka. Należymy do światowych liderów
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”