Reklama

Polacy na spożywczych zakupach w sieci

Co siódmy internauta robi już takie zakupy regularnie. Rynek rośnie o 20 proc. rocznie

Aktualizacja: 05.02.2018 10:10 Publikacja: 05.02.2018 08:06

Polacy na spożywczych zakupach w sieci

Foto: 123rf.com

Z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej oraz sklepu Frisco.pl wynika, że najczęściej online kupujemy napoje, pieczywo, owoce i warzywa.

- Ta kategoria zakupów w sieci jest stosunkowa młoda jeśli chodzi o zwyczaje zakupowe polskich konsumentów, ale 20 proc. tempo rozwoju e-grocery w Polsce wskazuje, że to perspektywiczna gałąź e-handlu. Biorąc pod uwagę, że 1 / 3 kupujących żywność w sieci, robi to w niedziele - zakaz handlu w 2 niedziele w miesiącu, który wejdzie w życie w marcu i nie obejmie e-commerce - z dużym prawdopodobieństwem przyczyni się do wzrostu realizacji zakupów online w każdej kategorii, w tym FMCG - mówi Patrycja Sass - Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama