Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.03.2018 11:59 Publikacja: 02.03.2018 11:49
Sklep Lacoste w Paryżu
Foto: Bloomberg
W ramach kampanii "Save Our Species" ("Ratujmy nasze gatunki") firma Lacoste wyprodukowała limitowaną serię koszulek polo, na których zielonego krokodyla zastąpiły sylwetki najbardziej zagrożonych na świecie gatunków zwierząt.
Koszulek będzie 1775 - tyle, ile na wolności żyje zwierząt, których wizerunki zastąpią krokodyla. Wybrano 10 gatunków - m.in. morświna kalifornijskiego, tygrysa sumatrzańskiego, nosorożca jawajskiego czy papugę kakapo. Aplikacje na koszulkach są utrzymane w takiej samej stylistyce, jak logo z krokodylem.
Każda z koszulek z limitowanej serii będzie kosztować 185 dolarów, a kwota uzyskana ze sprzedaży zasili konto Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody (IUCN).
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas