Lacoste usuwa z koszulek polo zielonego krokodyla. W szczytnym celu

Ikona marki Lacoste, zielony krokodyl ustąpi miejsca na koszulkach innym zwierzętom. Tym, których sytuacja w naturze jest znacznie trudniejsza.

Aktualizacja: 02.03.2018 11:59 Publikacja: 02.03.2018 11:49

Sklep Lacoste w Paryżu

Sklep Lacoste w Paryżu

Foto: Bloomberg

W ramach kampanii "Save Our Species" ("Ratujmy nasze gatunki") firma Lacoste wyprodukowała limitowaną serię koszulek polo, na których zielonego krokodyla zastąpiły sylwetki najbardziej zagrożonych na świecie gatunków zwierząt.

Koszulek będzie 1775 - tyle, ile na wolności żyje zwierząt, których wizerunki zastąpią krokodyla. Wybrano 10 gatunków - m.in. morświna kalifornijskiego, tygrysa sumatrzańskiego, nosorożca jawajskiego czy papugę kakapo. Aplikacje na koszulkach są utrzymane w takiej samej stylistyce, jak logo z krokodylem.

Każda z koszulek z limitowanej serii będzie kosztować 185 dolarów, a kwota uzyskana ze sprzedaży zasili konto Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody (IUCN).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu