Reklama

Większość nowych sklepów internetowych szybko znika z rynku

Pierwsze e-sklepy padają już po roku od startu. Po siedmiu latach wciąż działa średnio już tylko co trzeci.

Aktualizacja: 21.03.2018 21:51 Publikacja: 21.03.2018 20:17

Większość nowych sklepów internetowych szybko znika z rynku

Sprzedaż internetowa rośnie od lat w tempie niemal 20 proc. rocznie, ale sukces nie każdemu jest pisany. Z entuzjazmem powstające firmy zajmujące się e-handlem mają niewielkie szanse.

– Polacy w 2010 r. zarejestrowali ponad 7,6 tys. e-sklepów, z tego na koniec stycznia 2018 mniej lub bardziej aktywnie działa 2,3 tys., co stanowi nieco ponad 30 proc. – mówi Tomasz Starzyk z wywiadowni Bisnode Polska, która zebrała dane specjalnie dla „Rzeczpospolitej". – Można zaryzykować stwierdzenie, że po upływie dziesięciu lat 80 proc. sklepów internetowych zniknie z rynku – dodaje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama