Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.03.2018 21:51 Publikacja: 21.03.2018 20:17
Sprzedaż internetowa rośnie od lat w tempie niemal 20 proc. rocznie, ale sukces nie każdemu jest pisany. Z entuzjazmem powstające firmy zajmujące się e-handlem mają niewielkie szanse.
– Polacy w 2010 r. zarejestrowali ponad 7,6 tys. e-sklepów, z tego na koniec stycznia 2018 mniej lub bardziej aktywnie działa 2,3 tys., co stanowi nieco ponad 30 proc. – mówi Tomasz Starzyk z wywiadowni Bisnode Polska, która zebrała dane specjalnie dla „Rzeczpospolitej". – Można zaryzykować stwierdzenie, że po upływie dziesięciu lat 80 proc. sklepów internetowych zniknie z rynku – dodaje.
Od czasu zawarcia w Genewie tymczasowego porozumienia w sprawie ceł między USA a Chinami, negocjacje stron utknę...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Najczęściej deklarują to w stosunku do takich kategorii produktów, jak sprzęt elektroniczny czy meble. Na tle in...
Drastyczne załamanie liczby urodzeń powoduje, że tylko w trzy lata sprzedaż głównych kategorii produktów dla dzi...
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas