Reklama

Po buty, kurtkę i spodnie chodzimy do spożywczego dyskontu

Takie sklepy zdominowały już polski rynek żywności, a teraz ich pozycja rośnie także w odzieży i butach. To efekt zachowań konsumentów, którzy na zakupach zwracają uwagę głównie na cenę.

Aktualizacja: 23.03.2018 05:29 Publikacja: 22.03.2018 20:07

Zwyczaje zakupowe Polaków kierują ich w stronę tanich sklepów

Zwyczaje zakupowe Polaków kierują ich w stronę tanich sklepów

Foto: Fotorzepa, Norbert Gajlewicz

Z badania TrafficBooster firmy IQS udostępnionego „Rzeczpospolitej" wynika, że o ile Polacy po ubrania czy buty nadal najczęściej chodzą do sklepów CCC, Deichmann i H&M, to dalej są już takie firmy jak Pepco, Biedronka czy Lidl. Niektóre wyżej od znanych marek jak Reserved czy C&A. W czołówce zestawienia są też inne sieci spożywcze, jak Tesco czy Auchan, w których oferta odzieżowa czy obuwnicza jest także bardzo szeroka.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama