Aktualizacja: 30.03.2018 08:26 Publikacja: 30.03.2018 08:18
Foto: Bloomberg
Związek NSZZ Solidarność’80 działający w Biedronce pracuje nad spotem, który ma propagować akcję #NieKupujKochaj zachwalającą niedziele z rodziną. To odpowiedź związkowców na spot Biedronki, która przed pierwszą niedzielą bez zakupów zachwalała ustami uśmiechniętej kasjerki, że nie trzeba się spieszyć, bo sklepy są otwarte godzinę dłużej.
- Chodzi o to, aby pokazywać nie tylko to, że pracownicy są bardzo zadowoleni, że muszą pracować dłużej w piątki i w soboty i przychodzić na noc do pracy, ale że cieszą się z wolnych niedziel, że jest to czas przerwy, czas odpoczynku, czas spotkania z najbliższymi – mówił „Dziennikowi Bałtyckiemu” Robert Jacyno, rzecznik prasowy związku.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas