Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 02.04.2018 12:07 Publikacja: 02.04.2018 11:00
Foto: Bloomberg
W ogólnym rankingu postrzegania detalistów po latach dominacji Allegro na pierwsze miejsce weszła sieć drogerii Rossmann. Z kolei w rankingu sieci spożywczych Lidl, po latach konsekwentnego pięcia się w górę, wyprzedził Biedronkę. Ranking przygotowany przez OC&C jest wynikiem corocznego badania opinii tysięcy konsumentów.
Swoją pierwszą pozycję Lidl, zdaniem autorów raportu, zawdzięcza temu, że szybciej dostrzega zmiany aspiracji i potrzeb polskich konsumentów. Należąca do Grupy Szwarz sieć potrafiła zaoferować klientom coś więcej niż „tylko" mądre (czyli tanie) zakupy – o pozycji Lidla miały zdecydować takie czynniki, jak wytworzenie wśród klientów wrażenia, że mają szeroki wybór światowych produktów (tygodnie tematyczne) czy rozwój kategorii non-food. Poza tym, przyspieszenie tempa wzrostu dochodów Polaków sprawiło, że tzw. smart shopping, czyli kierowanie się tylko lub przede wszystkim niską ceną i stosunkiem ceny do jakości, przestał dominować w przyzwyczajeniach Polaków. Dla wciąż postrzeganej głównie jako sieć z niskimi cenami Biedronki oznaczało to utratę najważniejszego atutu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas