Reklama

Rośnie sprzedaż odzieży, ale jest gorzej niż przed pandemią

Po 16,3 proc. spadku rynku w 2020 roku, w bieżącym roku prognozowany jest wzrost o 14 proc. Rynek nadal będzie mniejszy o 2 mld zł niż w 2019 r.

Publikacja: 18.11.2021 15:02

Rośnie sprzedaż odzieży, ale jest gorzej niż przed pandemią

Foto: Bloomberg

Firma PMR podaje, że choć spadek sprzedaży detalicznej odzieży i obuwia amortyzowany był wzrostami w kanale internetowym, to jednak nie wystarczyło to, by zrekompensować straty związanych z ograniczaniem wydatków na kategorie modowe. A te według badania przeprowadzonego przez PMR w sierpniu 2021 r. deklarowało 55 proc. respondentów. Ogółem całkowita liczba dni bez handlu sklepów modowych w galeriach w 2020 r., tj. objętych restrykcjami w związku z epidemią COVID-19, zakazem handlu w niedzielę i święta wyniosła 122.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama