Rośnie sprzedaż odzieży, ale jest gorzej niż przed pandemią

Po 16,3 proc. spadku rynku w 2020 roku, w bieżącym roku prognozowany jest wzrost o 14 proc. Rynek nadal będzie mniejszy o 2 mld zł niż w 2019 r.

Publikacja: 18.11.2021 15:02

Rośnie sprzedaż odzieży, ale jest gorzej niż przed pandemią

Foto: Bloomberg

Firma PMR podaje, że choć spadek sprzedaży detalicznej odzieży i obuwia amortyzowany był wzrostami w kanale internetowym, to jednak nie wystarczyło to, by zrekompensować straty związanych z ograniczaniem wydatków na kategorie modowe. A te według badania przeprowadzonego przez PMR w sierpniu 2021 r. deklarowało 55 proc. respondentów. Ogółem całkowita liczba dni bez handlu sklepów modowych w galeriach w 2020 r., tj. objętych restrykcjami w związku z epidemią COVID-19, zakazem handlu w niedzielę i święta wyniosła 122.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Amerykanie wiedzą, kto przegra wojnę handlową między USA a UE
Handel
CCC: akcjonariusze zgodzili się na emisje nowych akcji. Nie byli jednomyślni
Handel
Cła Trumpa uderzą w polskich producentów alkoholi
Handel
Węgierskie starcie z supermarketami. Bo rząd nie radzi sobie z inflacją
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Tesla postanowiła się bronić. Alarmuje, że cła są dla niej niekorzystne
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń