Rośnie sprzedaż odzieży, ale jest gorzej niż przed pandemią

Po 16,3 proc. spadku rynku w 2020 roku, w bieżącym roku prognozowany jest wzrost o 14 proc. Rynek nadal będzie mniejszy o 2 mld zł niż w 2019 r.

Publikacja: 18.11.2021 15:02

Rośnie sprzedaż odzieży, ale jest gorzej niż przed pandemią

Foto: Bloomberg

Firma PMR podaje, że choć spadek sprzedaży detalicznej odzieży i obuwia amortyzowany był wzrostami w kanale internetowym, to jednak nie wystarczyło to, by zrekompensować straty związanych z ograniczaniem wydatków na kategorie modowe. A te według badania przeprowadzonego przez PMR w sierpniu 2021 r. deklarowało 55 proc. respondentów. Ogółem całkowita liczba dni bez handlu sklepów modowych w galeriach w 2020 r., tj. objętych restrykcjami w związku z epidemią COVID-19, zakazem handlu w niedzielę i święta wyniosła 122.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?