Klarna podała, że bazując na sukcesie współpracy z H&M w kanale online w Polsce, szwedzka sieć odzieżowa będzie udostępniać elastyczne rozwiązania płatnicze także w swoich sklepach stacjonarnych. Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” polscy konsumenci mogą teraz robić zakupy i płacić za później.
H&M jest pierwszym partnerem handlowym Klarny w Polsce oferującym metodę płatności „Zapłać za 30 dni” również w tradycyjnych punktach sprzedaży. Rozwiązanie dostępne jest dla uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member, a zakupy w ten sposób dokonywane są z poziomu aplikacji H&M za pomocą kilku kliknięć w ekran telefonu. Przy kasie użytkownik przedstawia dostępny w aplikacji mobilnej kod QR i jako metodę płatności wybiera „Zapłać później”. Proces weryfikacji klienta i płatności zajmuje do kilku minut, po których może on zabrać zakupy do domu, a zapłacić do 30 dni później.