Nowa usługa H&M. Ubrania można kupować na raty w sklepie stacjonarnym

H&M wprowadza we współpracy z operatorem Klarna również w stacjonarnych sklepach opcję odroczonych do 30 dni płatności za zakupy.

Publikacja: 18.11.2021 14:13

Nowa usługa H&M. Ubrania można kupować na raty w sklepie stacjonarnym

Foto: Adobe Stock

Klarna podała, że bazując na sukcesie współpracy z H&M w kanale online w Polsce, szwedzka sieć odzieżowa będzie udostępniać elastyczne rozwiązania płatnicze także w swoich sklepach stacjonarnych. Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” polscy konsumenci mogą teraz robić zakupy i płacić za później.

H&M jest pierwszym partnerem handlowym Klarny w Polsce oferującym metodę płatności „Zapłać za 30 dni” również w tradycyjnych punktach sprzedaży. Rozwiązanie dostępne jest dla uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member, a zakupy w ten sposób dokonywane są z poziomu aplikacji H&M za pomocą kilku kliknięć w ekran telefonu. Przy kasie użytkownik przedstawia dostępny w aplikacji mobilnej kod QR i jako metodę płatności wybiera „Zapłać później”. Proces weryfikacji klienta i płatności zajmuje do kilku minut, po których może on zabrać zakupy do domu, a zapłacić do 30 dni później.

Czytaj więcej

Vinted na bakier z RODO? Sprawdza to kilka krajów

- Dzięki wprowadzeniu rozwiązań do fizycznych sklepów, pozwalamy ich klientom doświadczyć tych samych ulepszonych wrażeń zakupowych, które stały się udziałem już 90 milionów kupujących online. Sieć sklepów H&M jest doskonałym miejscem na zaprezentowanie tego nowego rozwiązania w Polsce – mówi Łukasz Dwulit, odpowiedzialny za rozwój biznesu w Klarna Polska.

- W sierpniu nawiązaliśmy współpracę z Klarną, aby zaoferować naszym klientom online w Polsce możliwość wyboru płatności odroczonych. Ich pozytywny odbiór skłonił nas do udostępnienia tej formy płatności we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M – mówi Mehmet Arisoy, regionalny menedżer na Europę Wschodnią w H&M.

Rozwiązania Klarny są już dostępne w sklepach stacjonarnych na innych rynkach poza Polską. W USA można w ten sposób płacić w ponad 60 tys. sklepów. Firma podaje, że wdrożenie takie pozwala markom osiągać 65 proc. wzrost średniej wartości pojedynczych zakupów w tradycyjnych, stacjonarnych salonach sprzedaży.

Klarna podała, że bazując na sukcesie współpracy z H&M w kanale online w Polsce, szwedzka sieć odzieżowa będzie udostępniać elastyczne rozwiązania płatnicze także w swoich sklepach stacjonarnych. Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” polscy konsumenci mogą teraz robić zakupy i płacić za później.

H&M jest pierwszym partnerem handlowym Klarny w Polsce oferującym metodę płatności „Zapłać za 30 dni” również w tradycyjnych punktach sprzedaży. Rozwiązanie dostępne jest dla uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member, a zakupy w ten sposób dokonywane są z poziomu aplikacji H&M za pomocą kilku kliknięć w ekran telefonu. Przy kasie użytkownik przedstawia dostępny w aplikacji mobilnej kod QR i jako metodę płatności wybiera „Zapłać później”. Proces weryfikacji klienta i płatności zajmuje do kilku minut, po których może on zabrać zakupy do domu, a zapłacić do 30 dni później.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Biznes
Czasy są niepewne, firmy nadal mało inwestują
Biznes
Szpitale toną w długach, a koszty działania rosną
Biznes
Spółki muszą oszczędnie gospodarować wodą. Coraz większe problemy
Biznes
Spółka Rafała Brzoski idzie na miliard. InPost bliski rekordu
Materiał partnera
Przed nami jubileusz 10 lat w Polsce