Aktualizacja: 05.12.2018 20:31 Publikacja: 05.12.2018 16:05
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Z badania ShopperTrak Poland wynika, że w listopadzie liczba wizyt w centrach handlowych w ujęciu rocznym spadła 15,1 proc. Z kolei w ujęciu miesiąc do miesiąca spadek wynosi 8,2 proc. co także jest słabym wynikiem. Autorzy badania pokazują, że w ostatnich sześciu miesiącach klientów w galeriach było mniej niż przed rokiem, a największe, ponad 8 proc. spadki, widać w lipcu oraz w listopadzie.
Listopadowe spadki mają przynajmniej dwa powody. Pierwszy to oczywiście ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę w efekcie której tylko w dwie niedziele miesięcznie można robić zakupy. Tracą na tym głównie galerie handlowe, których oferta średnio w ponad 50 proc. to sklepy odzieżowe i obuwnicze, a takich kategorii produktów konsumenci na zapas nie kupują, w przeciwieństwie do żywności.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas