Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.12.2018 20:31 Publikacja: 05.12.2018 16:05
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Z badania ShopperTrak Poland wynika, że w listopadzie liczba wizyt w centrach handlowych w ujęciu rocznym spadła 15,1 proc. Z kolei w ujęciu miesiąc do miesiąca spadek wynosi 8,2 proc. co także jest słabym wynikiem. Autorzy badania pokazują, że w ostatnich sześciu miesiącach klientów w galeriach było mniej niż przed rokiem, a największe, ponad 8 proc. spadki, widać w lipcu oraz w listopadzie.
Listopadowe spadki mają przynajmniej dwa powody. Pierwszy to oczywiście ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę w efekcie której tylko w dwie niedziele miesięcznie można robić zakupy. Tracą na tym głównie galerie handlowe, których oferta średnio w ponad 50 proc. to sklepy odzieżowe i obuwnicze, a takich kategorii produktów konsumenci na zapas nie kupują, w przeciwieństwie do żywności.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas