Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Na nowych plakatach reklamowych pokazano m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem, ale także plakat z trojgiem roześmianych dzieci - jedno z nich z zespołem Downa.
Kampania ma pokazać różnorodności w rodzinach i skupiać się na tym, by pokazać jak zmieniło się pojęcie rodziny - od tradycyjnej do współczesnej. Obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjna rodzina: mama, tata i dziecko (lub dzieci) to zaledwie 1/3 wszystkich rodzin. Większością stanowią rodziny mieszane: niebiologiczne, wieloetniczne, jednopłciowe oraz tzw. rodziny patchworkowe. River Island chce by wreszcie były one widoczne w reklamach i zamierza promować oraz celebrować tę różnorodność.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas