Nowa reklama River Island: to jest rodzina

Brytyjska sieć odzieżowa River Island rozpoczęła nowa kampanię reklamową pod hasłem "To jest rodzina" (This Is Family).

Aktualizacja: 07.02.2019 11:24 Publikacja: 07.02.2019 11:16

Nowa reklama River Island: to jest rodzina

Foto: materiały prasowe

ula

Na nowych plakatach reklamowych pokazano m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem, ale także plakat z trojgiem roześmianych dzieci - jedno z nich z zespołem Downa.

Kampania ma pokazać różnorodności w rodzinach i skupiać się na tym, by pokazać jak zmieniło się pojęcie rodziny - od tradycyjnej do współczesnej. Obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjna rodzina: mama, tata i dziecko (lub dzieci) to zaledwie 1/3 wszystkich rodzin. Większością stanowią rodziny mieszane: niebiologiczne, wieloetniczne, jednopłciowe oraz tzw. rodziny patchworkowe. River Island chce by wreszcie były one widoczne w reklamach i zamierza promować oraz celebrować tę różnorodność.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?