Nowa reklama River Island: to jest rodzina

Brytyjska sieć odzieżowa River Island rozpoczęła nowa kampanię reklamową pod hasłem "To jest rodzina" (This Is Family).

Aktualizacja: 07.02.2019 11:24 Publikacja: 07.02.2019 11:16

Nowa reklama River Island: to jest rodzina

Foto: materiały prasowe

ula

Na nowych plakatach reklamowych pokazano m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem, ale także plakat z trojgiem roześmianych dzieci - jedno z nich z zespołem Downa.

Kampania ma pokazać różnorodności w rodzinach i skupiać się na tym, by pokazać jak zmieniło się pojęcie rodziny - od tradycyjnej do współczesnej. Obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjna rodzina: mama, tata i dziecko (lub dzieci) to zaledwie 1/3 wszystkich rodzin. Większością stanowią rodziny mieszane: niebiologiczne, wieloetniczne, jednopłciowe oraz tzw. rodziny patchworkowe. River Island chce by wreszcie były one widoczne w reklamach i zamierza promować oraz celebrować tę różnorodność.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie