Reklama

Nowa reklama River Island: to jest rodzina

Brytyjska sieć odzieżowa River Island rozpoczęła nowa kampanię reklamową pod hasłem "To jest rodzina" (This Is Family).

Aktualizacja: 07.02.2019 11:24 Publikacja: 07.02.2019 11:16

Nowa reklama River Island: to jest rodzina

Foto: materiały prasowe

ula

Na nowych plakatach reklamowych pokazano m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem, ale także plakat z trojgiem roześmianych dzieci - jedno z nich z zespołem Downa.

Kampania ma pokazać różnorodności w rodzinach i skupiać się na tym, by pokazać jak zmieniło się pojęcie rodziny - od tradycyjnej do współczesnej. Obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjna rodzina: mama, tata i dziecko (lub dzieci) to zaledwie 1/3 wszystkich rodzin. Większością stanowią rodziny mieszane: niebiologiczne, wieloetniczne, jednopłciowe oraz tzw. rodziny patchworkowe. River Island chce by wreszcie były one widoczne w reklamach i zamierza promować oraz celebrować tę różnorodność.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama