Reklama
Rozwiń
Reklama

Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Już 7 mln osób ma kartę lojalnościową tej sieci Biedronka. To jeden z liderów tego rodzaju programów.

Aktualizacja: 21.02.2019 11:07 Publikacja: 21.02.2019 10:31

Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Foto: Bloomberg

Biedronka szturmem wdarła się do grona najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Choć inne firmy niechętnie informują o tym ilu klientów udało im sie pozyskać to sieć postanowiła się pochwalić i poinformowała, że w jej przypadku to już ponad 7 mln osób.

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że już 60 proc. Polaków korzysta z różnych programów lojalnościowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama