Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Już 7 mln osób ma kartę lojalnościową tej sieci Biedronka. To jeden z liderów tego rodzaju programów.

Aktualizacja: 21.02.2019 11:07 Publikacja: 21.02.2019 10:31

Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Foto: Bloomberg

Biedronka szturmem wdarła się do grona najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Choć inne firmy niechętnie informują o tym ilu klientów udało im sie pozyskać to sieć postanowiła się pochwalić i poinformowała, że w jej przypadku to już ponad 7 mln osób.

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że już 60 proc. Polaków korzysta z różnych programów lojalnościowych.

Biedronka informuje, że w 2018 r. dzięki karcie Moja Biedronka klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różne produkty. Karta dawała też możliwość otrzymania dodatkowych naklejek w akcji Gang Słodziaków.

Najwięcej w Polsce użytkowników karty jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Natomiast najczęściej Moja Biedronka towarzyszy klientom podczas zakupów w sklepach sieci w Łodzi. Rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskiej w Łodzi – blisko 70 proc. zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka.

Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.

- Kartę lojalnościową Moja Biedronka wprowadziliśmy we wrześniu 2016 r. Po niespełna 2,5 roku liczba jej użytkowników przekroczyła już 7 milionów. Grono to każdego dnia się powiększa – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

Biedronka szturmem wdarła się do grona najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Choć inne firmy niechętnie informują o tym ilu klientów udało im sie pozyskać to sieć postanowiła się pochwalić i poinformowała, że w jej przypadku to już ponad 7 mln osób.

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że już 60 proc. Polaków korzysta z różnych programów lojalnościowych.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Pożar Marywilskiej 44. Brak hali handlowej odczuje nie tylko Warszawa
Handel
Joe Biden karze chińskie firmy. To odwet za incydent z zeszłego roku
Handel
Ukraińskie płody rolne płyną morzem do odbiorców. Maliny podbiły rynek USA
Handel
Piechocki, LPP: Nie pozwę Hindenburg Research za raport o nas w Rosji. Na razie
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Handel
Wojna cenowa cieszy konsumentów, ale coraz mocniej uderza w firmy handlowe