23 marca w sklepach Żabka pojawią się przedpłacone karty umożliwiające zakupy u giganta e-handlu - Amazona. Karty o nominałach 7,5, 30, 50 i 70 euro będzie można zakupić przy okazji drobnych zakupów w popularnej sieci sklepów typu convenience i wykorzystać na Amazon.de.
Karta przedpłacona umożliwia zakupy bez konieczności posiadania konta bankowego czy karty kredytowej lub też podawania tych danych Amazonowi. Taka forma płatności to również świetny sposób na zrobienie prezentu komuś, kto robi regularnie zakupy za pośrednictwem Amazon.de. Platforma sprzedażowa Amazona oferuje gigantyczny wybór produktów od wyrobów rękodzielniczych poprzez odzież, książki aż po elektronikę i sprzęty gospodarstwa domowego.
- Klienci bardzo chętnie korzystają z oferty produktów przedpłaconych jak np. doładowania do konsol Google Play, XBOX Live Gold, PlayStation Store, czy pieniądz elektroniczny Paysafecard. Rozwijamy tę gamę produktów, ponieważ oczekują tego nasi klienci. Karta Amazon, to praktyczny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego, ale i dla samego siebie, będący również elementem popularnych wśród konsumentów operacji bezgotówkowych – mówił serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w Żabce.
Kupując kartę Amazon za min. 30 euro klienci Żabki mogą liczyć na dodatkowe 10 euro do wykorzystania przy pierwszych zakupach w serwisie Amazona. Sieć Żabka liczy w Polsce około 5500 tys. sklepów prowadzonych przez 3700 franczyzobiorców.
Karty przedpłacone to popularna forma płacenia za usługi w sieci. W ofercie Żabki (ale także kiosków z prasą) i hipermarketów można znaleźć doładowania do wielu usług – Google Play, Playstation czy Netfliksa.