Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.03.2019 12:56 Publikacja: 26.03.2019 12:56
Foto: AFP
Internetowa platforma turystyczna Fliggy, należąca do grupy Alibaba, uruchamia nową usługę, która pozwala chińskim turystom na zakupy online w sklepach wolnocłowych i wolnocłowych jeszcze zanim wyruszą na wakacje.
Usługa zwana Fliggy Buy zapewnia chińskim konsumentom szczegółowe informacje i recenzje produktów w ich języku przed dotarciem do miejsca przeznaczenia. Konsument może kupić produkt i odebrać go podczas wizyty na lotnisku. W komunikacie firma nie podaje, czy do skorzystania z oferty wymagane jest przeprowadzenie boardingu (zazwyczaj na 24 lub 48 godzin przed podróżą) czy wystarczy samo kupienie biletu. Dla sklepów to także szansa na lepsze wykorzystanie rynku turystycznego. W 2018 r. liczba wyjazdów turystycznych z Chin wzrosła 13,5 procent.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas