Alibaba zachęca do zakupów na lotnisku nową usługą

Grupa Alibaba rusza ze specjalną ofertą, która ma pomóc podróżującym w korzystaniu z lotniskowych sklepów. Oczywiście mają po prostu wydawać jak najwięcej.

Publikacja: 26.03.2019 12:56

Alibaba zachęca do zakupów na lotnisku nową usługą

Foto: AFP

Internetowa platforma turystyczna Fliggy, należąca do grupy Alibaba, uruchamia nową usługę, która pozwala chińskim turystom na zakupy online w sklepach wolnocłowych i wolnocłowych jeszcze zanim wyruszą na wakacje.

Usługa zwana Fliggy Buy zapewnia chińskim konsumentom szczegółowe informacje i recenzje produktów w ich języku przed dotarciem do miejsca przeznaczenia. Konsument może kupić produkt i odebrać go podczas wizyty na lotnisku. W komunikacie firma nie podaje, czy do skorzystania z oferty wymagane jest przeprowadzenie boardingu (zazwyczaj na 24 lub 48 godzin przed podróżą) czy wystarczy samo kupienie biletu. Dla sklepów to także szansa na lepsze wykorzystanie rynku turystycznego. W 2018 r. liczba wyjazdów turystycznych z Chin wzrosła 13,5 procent.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Niedziela 26 stycznia 2025: Czy będzie handlowa?
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Handel
Niemiecka marka pochwaliła się świetnymi wynikami… po czym ogłosiła duże zwolnienia
Handel
Pożegnanie z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi
Handel
Trump straszy, ale Amerykanie nie odetną się od Europy
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Handel
Prezes największego banku USA o cłach Trumpa: Pogódźcie się z tym
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej