Reklama

Nawet 100 proc. wzrostu sprzedaży jabłek

Promocja w ramach akcji „Jem bo polskie" daje doskonałe efekty. W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa.

Aktualizacja: 02.12.2014 07:09 Publikacja: 02.12.2014 01:43

W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc.

W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc.

Foto: Fotorzepa/Marcin Zubrzycki

Największe sieci handlowe działające w Polsce, skupione w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD), postanowiły wspólnie zareagować na problem nadpodaży jabłek, jaki pojawił się po wprowadzeniu embarga na ich import do Rosji.

Sukces akcji

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama