Reklama

Nawet 100 proc. wzrostu sprzedaży jabłek

Promocja w ramach akcji „Jem bo polskie" daje doskonałe efekty. W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa.

Aktualizacja: 02.12.2014 07:09 Publikacja: 02.12.2014 01:43

W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc.

W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc.

Foto: Fotorzepa/Marcin Zubrzycki

Największe sieci handlowe działające w Polsce, skupione w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD), postanowiły wspólnie zareagować na problem nadpodaży jabłek, jaki pojawił się po wprowadzeniu embarga na ich import do Rosji.

Sukces akcji

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama