Reklama

Ceneo: e-sklepy liczą na sezon świąteczny

Zaledwie 12 proc. e-sklepów spodziewa się w tym sezonie sprzedaży niższej niż przed rokiem – wynika z badania Ceneo, do którego dotarła „Rzeczpospolita". Najgorętszy okres właśnie się rozpoczął.

Aktualizacja: 03.12.2014 07:08 Publikacja: 03.12.2014 02:40

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej Ceneo wynika, że niemal 70 proc. internautów ma właśnie takie plany.

Foto: Bloomberg

Amerykańscy konsumenci podczas minionego „czarnego piątku" pokazali, że wciąż bardzo tradycyjnie podchodzą do zakupów i tego dnia w poszukiwaniu obniżek do tradycyjnych sklepów ruszyła większość z nich.

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej Ceneo wynika, że niemal 70 proc. internautów ma właśnie takie plany. Powstaje zatem nowy, potężny rynek, na którym można zarobić poważne pieniądze, zwłaszcza teraz.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Bruksela planuje podpisanie umowy z Mercosurem jeszcze w tym roku
Handel
USA zniosły sankcje na nawozy z Białorusi. Co to oznacza dla rynku?
Handel
Pracownicy sieci Kaufland protestują. Odchodzą od kas na dwie godziny
Handel
UOKiK wygrywa w sądzie z Biedronką. Sieć zapłaci potężną karę
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama