Reklama
Rozwiń
Reklama

Ceneo: e-sklepy liczą na sezon świąteczny

Zaledwie 12 proc. e-sklepów spodziewa się w tym sezonie sprzedaży niższej niż przed rokiem – wynika z badania Ceneo, do którego dotarła „Rzeczpospolita". Najgorętszy okres właśnie się rozpoczął.

Aktualizacja: 03.12.2014 07:08 Publikacja: 03.12.2014 02:40

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej Ceneo wynika, że niemal 70 proc. internautów ma właśnie takie plany.

Foto: Bloomberg

Amerykańscy konsumenci podczas minionego „czarnego piątku" pokazali, że wciąż bardzo tradycyjnie podchodzą do zakupów i tego dnia w poszukiwaniu obniżek do tradycyjnych sklepów ruszyła większość z nich.

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej Ceneo wynika, że niemal 70 proc. internautów ma właśnie takie plany. Powstaje zatem nowy, potężny rynek, na którym można zarobić poważne pieniądze, zwłaszcza teraz.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama