Reklama

Ceneo: e-sklepy liczą na sezon świąteczny

Zaledwie 12 proc. e-sklepów spodziewa się w tym sezonie sprzedaży niższej niż przed rokiem – wynika z badania Ceneo, do którego dotarła „Rzeczpospolita". Najgorętszy okres właśnie się rozpoczął.

Aktualizacja: 03.12.2014 07:08 Publikacja: 03.12.2014 02:40

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej Ceneo wynika, że niemal 70 proc. internautów ma właśnie takie plany.

Foto: Bloomberg

Amerykańscy konsumenci podczas minionego „czarnego piątku" pokazali, że wciąż bardzo tradycyjnie podchodzą do zakupów i tego dnia w poszukiwaniu obniżek do tradycyjnych sklepów ruszyła większość z nich.

W Polsce zakupy świąteczne coraz częściej przenoszą się do internetu – z badań porównywarki cenowej Ceneo wynika, że niemal 70 proc. internautów ma właśnie takie plany. Powstaje zatem nowy, potężny rynek, na którym można zarobić poważne pieniądze, zwłaszcza teraz.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama