Działa już od początku grudnia pod marką C-Store by Sodexo w Oxygen Park w Warszawie. Firma ta znana jest z wielu usług w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) czyli np. bony zakupowe. Firma podaje, że działa w 80 krajach i obsługuje codziennie 75 milionów konsumentów na całym świecie.

W Polsce również działa na wielu polach, ale wejście w handel jest zaskakujące. Firma podaje, że C-Store by Sodexo jest formatem typu convenience, czyli oferujących artykuły pierwszej potrzeby oraz produkty najczęściej kupowane przez konsumentów. Można w nim zatem znaleźć napoje, artykuły spożywcze i przemysłowe, chemię gospodarczą, kosmetyki, produkty paramedyczne oraz świeże pieczywo i wędliny. Ponadto, możliwe jest doładowanie telefonu, skorzystanie z kolektury LOTTO, a także zakup biletów komunikacji miejskiej, prasy i papierosów.

- Celem funkcjonowania tego sklepu jest poprawa komfortu pracy i ułatwienie życia pracowników spędzających w biurze większość swojego dnia. Takie drobne rzeczy składają się na polepszenie jakości życia, która jest jednym z kluczowych filarów działania firmy – mówi Yann Gontard, dyrektor generalny Sodexo Polska On-site Services.

Warszawski sklep jest pierwszym formatem tej marki w Polsce, ale koncept „wygodnych sklepów" jest doskonale znany i efektywnie rozwijany przez Sodexo w m.in. Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.