Reklama
Rozwiń

Polacy zadowoleni z usług InPostu

96 proc. klientów twierdzi, że obsługa w placówkach InPost jest dobra lub bardzo dobra – tak wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych w placówkach największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce.

Publikacja: 03.02.2015 11:17

Polacy zadowoleni z usług InPostu

Foto: materiały prasowe

Respondenci mówili też o atrakcyjności cenowej świadczonych przez spółkę usług. – Aż 83 proc. ankietowanych uważa je za konkurencyjne lub bardzo konkurencyjne w stosunku do oferty innych firm na rynku – informują w spółce. Badania wskazują również na zadowolenie klientów z dostępności placówek InPost (76 proc. respondentów twierdzi, że stacjonarne punkty obsługi znajdują się blisko lub bardzo blisko miejsca ich zamieszkania lub pracy).

Klienci, którzy wzięli udział w badaniu, oceniali InPost, biorąc pod uwagę wszystkie trzy kluczowe kryteria: jakość usług, poziom oferty i jej cenę oraz dostępność placówek. W sumie 86 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło dotychczasową współpracę z InPost w zakresie usług pocztowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem