Respondenci mówili też o atrakcyjności cenowej świadczonych przez spółkę usług. – Aż 83 proc. ankietowanych uważa je za konkurencyjne lub bardzo konkurencyjne w stosunku do oferty innych firm na rynku – informują w spółce. Badania wskazują również na zadowolenie klientów z dostępności placówek InPost (76 proc. respondentów twierdzi, że stacjonarne punkty obsługi znajdują się blisko lub bardzo blisko miejsca ich zamieszkania lub pracy).
Klienci, którzy wzięli udział w badaniu, oceniali InPost, biorąc pod uwagę wszystkie trzy kluczowe kryteria: jakość usług, poziom oferty i jej cenę oraz dostępność placówek. W sumie 86 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło dotychczasową współpracę z InPost w zakresie usług pocztowych.
– Wyniki tego typu badań traktujemy bardzo poważanie. Liczby nie kłamią i pokazują mocne oraz słabe strony przedsiębiorstwa. Cieszy nas tak znakomita opinia osób, które korzystają już z naszych usług, bo prawdziwą sztuką jest nie tylko zdobycie klienta, ale przekonanie go w dłuższym okresie, że to nasza oferta jest dla niego najlepsza – mówi Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, do której należy InPost.