Polacy zadowoleni z usług InPostu

96 proc. klientów twierdzi, że obsługa w placówkach InPost jest dobra lub bardzo dobra – tak wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych w placówkach największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce.

Publikacja: 03.02.2015 11:17

Polacy zadowoleni z usług InPostu

Foto: materiały prasowe

Respondenci mówili też o atrakcyjności cenowej świadczonych przez spółkę usług. – Aż 83 proc. ankietowanych uważa je za konkurencyjne lub bardzo konkurencyjne w stosunku do oferty innych firm na rynku – informują w spółce. Badania wskazują również na zadowolenie klientów z dostępności placówek InPost (76 proc. respondentów twierdzi, że stacjonarne punkty obsługi znajdują się blisko lub bardzo blisko miejsca ich zamieszkania lub pracy).

Klienci, którzy wzięli udział w badaniu, oceniali InPost, biorąc pod uwagę wszystkie trzy kluczowe kryteria: jakość usług, poziom oferty i jej cenę oraz dostępność placówek. W sumie 86 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło dotychczasową współpracę z InPost w zakresie usług pocztowych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?