Reklama

Polacy zadowoleni z usług InPostu

96 proc. klientów twierdzi, że obsługa w placówkach InPost jest dobra lub bardzo dobra – tak wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych w placówkach największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce.

Publikacja: 03.02.2015 11:17

Polacy zadowoleni z usług InPostu

Foto: materiały prasowe

Respondenci mówili też o atrakcyjności cenowej świadczonych przez spółkę usług. – Aż 83 proc. ankietowanych uważa je za konkurencyjne lub bardzo konkurencyjne w stosunku do oferty innych firm na rynku – informują w spółce. Badania wskazują również na zadowolenie klientów z dostępności placówek InPost (76 proc. respondentów twierdzi, że stacjonarne punkty obsługi znajdują się blisko lub bardzo blisko miejsca ich zamieszkania lub pracy).

Klienci, którzy wzięli udział w badaniu, oceniali InPost, biorąc pod uwagę wszystkie trzy kluczowe kryteria: jakość usług, poziom oferty i jej cenę oraz dostępność placówek. W sumie 86 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło dotychczasową współpracę z InPost w zakresie usług pocztowych.

error code: 522
Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama