Polacy zadowoleni z usług InPostu

96 proc. klientów twierdzi, że obsługa w placówkach InPost jest dobra lub bardzo dobra – tak wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych w placówkach największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce.

Publikacja: 03.02.2015 11:17

Polacy zadowoleni z usług InPostu

Foto: materiały prasowe

Respondenci mówili też o atrakcyjności cenowej świadczonych przez spółkę usług. – Aż 83 proc. ankietowanych uważa je za konkurencyjne lub bardzo konkurencyjne w stosunku do oferty innych firm na rynku – informują w spółce. Badania wskazują również na zadowolenie klientów z dostępności placówek InPost (76 proc. respondentów twierdzi, że stacjonarne punkty obsługi znajdują się blisko lub bardzo blisko miejsca ich zamieszkania lub pracy).

Klienci, którzy wzięli udział w badaniu, oceniali InPost, biorąc pod uwagę wszystkie trzy kluczowe kryteria: jakość usług, poziom oferty i jej cenę oraz dostępność placówek. W sumie 86 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło dotychczasową współpracę z InPost w zakresie usług pocztowych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem