Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.02.2015 21:44 Publikacja: 19.02.2015 21:44
LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, chce w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 21 proc., do 874 tys. mkw.
Foto: materiały prasowe
LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, chce w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 21 proc., do 874 tys. mkw. W całym 2014 r. sieć gdańskiej grupy powiększyła się o 23 proc., do 1516 sklepów.
Jednak rozwój w Rosji i na Ukrainie, który przed kryzysem w regionie był motorem napędowym LPP, stoi pod znakiem zapytania. – Mamy opcję rezygnacji z otwarć w tych krajach i poważnie się nad tym zastanawiamy. Wynegocjowane umowy są na bardzo dobrych warunkach i są dla nas opłacalne, ale istnieje pewne ryzyko geopolityczne – przyznaje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas