Reklama

Ambitne plany Diverse

Po­pra­wa wy­ni­ków umoż­li­wia Diverse szyb­ki roz­wój. Nie­dłu­go mo­że za­de­biu­to­wać na parkiecie.

Aktualizacja: 09.04.2015 08:08 Publikacja: 08.04.2015 22:01

Ambitne plany Diverse

Foto: Bloomberg

W la­tach 2012–2014 po­wierzch­nia han­dlo­wa skle­pów mar­ki Di­ver­se zwięk­szy­ła się o 54 proc., do 34 tys. mkw. na ko­niec 2014 r. (skła­da się na to 241 skle­pów). – Chce­my utrzy­mać to tem­po roz­wo­ju w ko­lej­nych la­tach. Bę­dzie­my na­dal otwie­rać za­rów­no wła­sne, jak i fran­czy­zo­we skle­py mar­ki Di­ver­se. W tym ro­ku pla­nu­je­my zwięk­szyć po­wierzch­nię han­dlo­wą o 14 tys. mkw. Do 2019 r. chce­my roz­bu­do­wać sieć sprze­da­ży do 80 tys. mkw. – zapowiada Mar­cin Biel­ski, pre­zes Eto­su, wła­ści­cie­la bran­du Di­ver­se. Je­go zda­niem wzrost po­wierzch­ni han­dlo­wej bę­dzie prze­kła­dać się na zwięk­sze­nie przy­cho­dów i zy­sków.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama