Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2015 08:08 Publikacja: 08.04.2015 22:01
Foto: Bloomberg
W latach 2012–2014 powierzchnia handlowa sklepów marki Diverse zwiększyła się o 54 proc., do 34 tys. mkw. na koniec 2014 r. (składa się na to 241 sklepów). – Chcemy utrzymać to tempo rozwoju w kolejnych latach. Będziemy nadal otwierać zarówno własne, jak i franczyzowe sklepy marki Diverse. W tym roku planujemy zwiększyć powierzchnię handlową o 14 tys. mkw. Do 2019 r. chcemy rozbudować sieć sprzedaży do 80 tys. mkw. – zapowiada Marcin Bielski, prezes Etosu, właściciela brandu Diverse. Jego zdaniem wzrost powierzchni handlowej będzie przekładać się na zwiększenie przychodów i zysków.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas