Aktualizacja: 09.04.2015 08:08 Publikacja: 08.04.2015 22:01
Foto: Bloomberg
W latach 2012–2014 powierzchnia handlowa sklepów marki Diverse zwiększyła się o 54 proc., do 34 tys. mkw. na koniec 2014 r. (składa się na to 241 sklepów). – Chcemy utrzymać to tempo rozwoju w kolejnych latach. Będziemy nadal otwierać zarówno własne, jak i franczyzowe sklepy marki Diverse. W tym roku planujemy zwiększyć powierzchnię handlową o 14 tys. mkw. Do 2019 r. chcemy rozbudować sieć sprzedaży do 80 tys. mkw. – zapowiada Marcin Bielski, prezes Etosu, właściciela brandu Diverse. Jego zdaniem wzrost powierzchni handlowej będzie przekładać się na zwiększenie przychodów i zysków.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas