Reklama
Rozwiń

Polacy pokochali Zalando i Bon Prix

Już 13 proc. internautów kupuje w zagranicznych sklepach internetowych. Zainteresowanie platformami m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii skoczyło o 45 proc.

Aktualizacja: 13.04.2015 23:21 Publikacja: 13.04.2015 22:00

Rodzimi internauci coraz częściej kupują na zagranicznych platformach. Dynamika jest większa niż cał

Rodzimi internauci coraz częściej kupują na zagranicznych platformach. Dynamika jest większa niż całego e-commerce.

Foto: 123RF

Polacy coraz częściej robią zakupy w zagranicznych e-sklepach. Szacuje się, że rocznie wydajemy w ten sposób ponad 2 mld zł. Choć to stosunkowo niewiele w porównaniu z wartością całego polskiego rynku e-commerce, która sięga 31 mld zł, to jednak zakupy za granicą zyskują na znaczeniu. I to zdecydowanie szybciej niż cały e-handel. W 2014 r. dynamika wydatków w sklepach zarejestrowanych poza Polską sięgnęła 45 proc. (w tym czasie polski e-commerce urósł o 19 proc.).

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę