Reklama

Polacy pokochali Zalando i Bon Prix

Już 13 proc. internautów kupuje w zagranicznych sklepach internetowych. Zainteresowanie platformami m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii skoczyło o 45 proc.

Aktualizacja: 13.04.2015 23:21 Publikacja: 13.04.2015 22:00

Rodzimi internauci coraz częściej kupują na zagranicznych platformach. Dynamika jest większa niż cał

Rodzimi internauci coraz częściej kupują na zagranicznych platformach. Dynamika jest większa niż całego e-commerce.

Foto: 123RF

Polacy coraz częściej robią zakupy w zagranicznych e-sklepach. Szacuje się, że rocznie wydajemy w ten sposób ponad 2 mld zł. Choć to stosunkowo niewiele w porównaniu z wartością całego polskiego rynku e-commerce, która sięga 31 mld zł, to jednak zakupy za granicą zyskują na znaczeniu. I to zdecydowanie szybciej niż cały e-handel. W 2014 r. dynamika wydatków w sklepach zarejestrowanych poza Polską sięgnęła 45 proc. (w tym czasie polski e-commerce urósł o 19 proc.).

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama