Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2015 15:16 Publikacja: 17.06.2015 15:16
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
Z raportu Opiniac.com zrealizowanego m.in. we współpracy z Bluerank 4 na 5 zakupów dokonywanych w sklepie tradycyjnym, jest inspirowanych informacjami i opiniami z internetu.
Informacje dostępne w Internecie mają znaczący wpływ na decyzję zakupową zarówno w sieci jak i w sklepie tradycyjnym. Blisko 70 proc. konsumentów przeszukuje Internet, aby następnie udać się na zakupy w sklepie tradycyjnym po konkretny, już wytypowany produkt. Przed zakupami 91 proc. użytkowników poszukiwało informacji o wycieczkach, a 82 proc. na temat produktów z kategorii RTV/AGD.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas