Reklama
Rozwiń
Reklama

Internet kontra sklep

Prawie 70 proc. konsumentów sprawdza i przeszukuje internet przed wizytą i zakupami w sklepie tradycyjnym.

Publikacja: 17.06.2015 15:16

Internet kontra sklep

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Z raportu Opiniac.com zrealizowanego m.in. we współpracy z Bluerank 4 na 5 zakupów dokonywanych w sklepie tradycyjnym, jest inspirowanych informacjami i opiniami z internetu.

Informacje dostępne w Internecie mają znaczący wpływ na decyzję zakupową zarówno w sieci jak i w sklepie tradycyjnym. Blisko 70 proc. konsumentów przeszukuje Internet, aby następnie udać się na zakupy w sklepie tradycyjnym po konkretny, już wytypowany produkt. Przed zakupami 91 proc. użytkowników poszukiwało informacji o wycieczkach, a 82 proc. na temat produktów z kategorii RTV/AGD.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama