Reklama

Internet kontra sklep

Prawie 70 proc. konsumentów sprawdza i przeszukuje internet przed wizytą i zakupami w sklepie tradycyjnym.

Publikacja: 17.06.2015 15:16

Internet kontra sklep

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Z raportu Opiniac.com zrealizowanego m.in. we współpracy z Bluerank 4 na 5 zakupów dokonywanych w sklepie tradycyjnym, jest inspirowanych informacjami i opiniami z internetu.

Informacje dostępne w Internecie mają znaczący wpływ na decyzję zakupową zarówno w sieci jak i w sklepie tradycyjnym. Blisko 70 proc. konsumentów przeszukuje Internet, aby następnie udać się na zakupy w sklepie tradycyjnym po konkretny, już wytypowany produkt. Przed zakupami 91 proc. użytkowników poszukiwało informacji o wycieczkach, a 82 proc. na temat produktów z kategorii RTV/AGD.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama