Auchan stawia na zakupy w ciszy

Z myślą o osobach np. z autyzmem i innymi pokrewnymi zaburzeniami, firma wprowadza dwie godziny bez głośnej muzyki czy komunikatów z głośników.

Aktualizacja: 30.08.2019 15:30 Publikacja: 30.08.2019 14:20

Auchan stawia na zakupy w ciszy

Foto: AdobeStock

Centrum Handlowe Auchan Piaseczno, Galeria Łomianki oraz Centrum Handlowe Auchan Modlińska właśnie wprowadzają „Godziny ciszy”. Od 3 września w każdy wtorek w godzinach 15 – 17 w pasażach handlowych i w hipermarketach Auchan będzie przyciemnione oświetlenie, a także zostaną wyłączone telewizory, muzyka oraz komunikaty płynące z głośników. To rozwiązanie ma ułatwić zakupy osobom ze spektrum autyzmu.

Akcja w Centrach Handlowych Auchan i hipermarketach Auchan została wprowadzona w całej Polsce z myślą o osobach ze spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi, dla których zakupy w przestrzeni z głośną muzyką, częstymi komunikatami płynącymi z głośników i wieloma bodźcami mogą być szczególnie uciążliwe. W wybranym dniu tygodnia w godzinach popołudniowych klienci mogą robić zakupy w ciszy, przy przygaszonym oświetleniu i wyłączonych telewizorach. „Godziny ciszy” obowiązują zarówno w pasażach galerii handlowych, jak i w hipermarkecie Auchan. Dodatkowo w hipermarkecie Auchan w „Godzinach ciszy” będą wydzielane kasy pierwszeństwa.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów