Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.08.2015 06:33 Publikacja: 18.08.2015 21:00
Sieci handlowe inwestują w usługi dodatkowe- Żabka sprzedaje 2mln hot-dogów miesięcznie, Tesco ma miesięcznie nawet ponad mln klientów w swoich Bistro.
Foto: Bloomberg
Na sklepowych półkach promocja goni promocję, ale klientom powoli przestaje to wystarczać. Choć cena jest wciąż kluczowym kryterium wyboru towarów, to jednak nie mniej ważna jest wygoda konsumenta, jakość i szerokość oferty czy bliskość sklepu od domu.
Ze spełnieniem tych wymogów coraz lepiej radzą sobie małe sklepy, które wygrywają lokalizacją. Choć ich liczba spada, to trend dotyczy głównie niewielkich, tradycyjnych placówek. Obok rozwija się segment convenience – sklepów osiedlowych z rozbudowaną ofertą gastronomiczną i pakietem produktów finansowych. Właśnie one są teraz najdynamiczniej rosnącym segmentem rynku. I nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas