– Uruchomienie eurocash.pl Market to wielka zmiana dla polskiego rynku niezależnego – mówi Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash. Wyobraźmy sobie, że do tej pory przedsiębiorca mógł zamówić do swojego sklepu ok. 11 tys. produktów. Teraz, dzięki eurocash.pl Market, ich liczba docelowo wzrośnie nawet do pół miliona. Poza tą znaczącą zmianą w zakresie oferty, jest jeszcze inna, wg mnie dużo istotniejsza. Dyskonty w Polsce w większości swoich placówek sprzedają takie same produkty. Na półkach mają ich średnio ok. 2 tys. Oznacza to, że mają jedną, uniwersalną ofertę i strategię dla każdego konsumenta, w każdym miejscu w Polsce. Jednak przyszłość w handlu będzie należeć do tych, którzy będą potrafili dostosować się do konsumenta indywidualnie. Widać to już po rosnącym znaczeniu rynku e-grocery i zakupów w internecie. Chcemy kupować to, czego naprawdę potrzebujemy i kiedy chcemy. eurocash.pl Market pozwoli detalistom stworzyć własną strategię w pełni dopasowaną do konsumentów z ich lokalnego otoczenia. Będziemy mieć, zatem setki, tysiące takich ofert produktowych „szytych na miarę" – dodaje Amaral.