Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.03.2016 21:00 Publikacja: 08.03.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Z najnowszego raportu firmy Nielsen wynika, że w IV kw. 2015 r. nominalna sprzedaż produktów spożywczych oraz chemicznych (tzw. FMCG) wzrosła u nas o 2 proc., co jest wynikiem na poziomie europejskiej średniej. Liderem badania była Turcja, wyprzedzając Węgry.
Nasze ósme miejsce wśród 21 badanych państw to daleki wynik, biorąc pod uwagę, że w cyklicznie prowadzonym badaniu Polska często zajmowała pierwszą pozycję. Nielsen podaje, że w tym okresie nasz rynek ilościowo urósł o 1,5 proc. (kwartał wcześniej było to 5 proc.), a wartościowo tylko 0,5 proc. (obie wartości zsumowane Nielsen podaje właśnie jako wskaźnik nominalny). Jednak nawet ten wzrost o 2 proc. był najwyższy od ponad roku.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas