Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.03.2016 21:00 Publikacja: 08.03.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Z najnowszego raportu firmy Nielsen wynika, że w IV kw. 2015 r. nominalna sprzedaż produktów spożywczych oraz chemicznych (tzw. FMCG) wzrosła u nas o 2 proc., co jest wynikiem na poziomie europejskiej średniej. Liderem badania była Turcja, wyprzedzając Węgry.
Nasze ósme miejsce wśród 21 badanych państw to daleki wynik, biorąc pod uwagę, że w cyklicznie prowadzonym badaniu Polska często zajmowała pierwszą pozycję. Nielsen podaje, że w tym okresie nasz rynek ilościowo urósł o 1,5 proc. (kwartał wcześniej było to 5 proc.), a wartościowo tylko 0,5 proc. (obie wartości zsumowane Nielsen podaje właśnie jako wskaźnik nominalny). Jednak nawet ten wzrost o 2 proc. był najwyższy od ponad roku.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas