Reklama
Rozwiń
Reklama

Dino zapowiada ofensywę w całej Polsce

Po trzech kwartałach 2019 r. przychody ze sprzedaży polskiej sieci marketów spożywczych Dino Polska wyniosły 5,5 mld zł, przy wzroście sprzedaży w istniejących sklepach (LfL) o 11,4 proc.

Aktualizacja: 08.11.2019 06:49 Publikacja: 08.11.2019 06:47

Dino zapowiada ofensywę w całej Polsce

Foto: www.marketdino.pl

W okresie od stycznia do końca września 2019 r. spółka przeznaczyła na inwestycje 629 mln zł, co stanowi wzrost o 33 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2018 r. W tym czasie sieć powiększyła się o 138 marketów Dino, obejmując na koniec III kwartału łącznie 1113 obiektów.

Dino Polska narastająco za 9 miesięcy 2019 r. zwiększyło przychody o 30,7 proc. rok do roku, do ponad 5,5 mld zł. Wynik EBITDA zwiększył się o 36,5 proc., do 505,7 mln zł. Marży EBITDA zwiększyła się do 9,2 proc. (o 0,4 pkt proc. rok do rou). W samym III kwartale 2019 r. przychody Dino Polska przekroczyły w ujęciu kwartalnym 2 mld zł i były o 31 proc. wyższe niż rok wcześniej. Towarzyszył temu wzrost sprzedaży LfL na poziomie 12 proc. Zysk netto grupy wyniósł w III kwartale 109,4 mln zł wobec 82,3 mln zł zysku rok wcześniej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama