Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.11.2019 06:49 Publikacja: 08.11.2019 06:47
Foto: www.marketdino.pl
W okresie od stycznia do końca września 2019 r. spółka przeznaczyła na inwestycje 629 mln zł, co stanowi wzrost o 33 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2018 r. W tym czasie sieć powiększyła się o 138 marketów Dino, obejmując na koniec III kwartału łącznie 1113 obiektów.
Dino Polska narastająco za 9 miesięcy 2019 r. zwiększyło przychody o 30,7 proc. rok do roku, do ponad 5,5 mld zł. Wynik EBITDA zwiększył się o 36,5 proc., do 505,7 mln zł. Marży EBITDA zwiększyła się do 9,2 proc. (o 0,4 pkt proc. rok do rou). W samym III kwartale 2019 r. przychody Dino Polska przekroczyły w ujęciu kwartalnym 2 mld zł i były o 31 proc. wyższe niż rok wcześniej. Towarzyszył temu wzrost sprzedaży LfL na poziomie 12 proc. Zysk netto grupy wyniósł w III kwartale 109,4 mln zł wobec 82,3 mln zł zysku rok wcześniej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas