W przyszłym roku klienci Lidla będą mogli skorzystać z nowej funkcjonalności w aplikacji Lidl Plus. Do aplikacji lojalnościowej będzie można podpiąć kartę płatniczą i korzystać z usługi Lidl Pay. Funkcjonalność ta znajduje się na razie w fazie testów.
Czytaj także: Lidl testuje samoobsługowe kasy
Klienci Lidla posiadający aplikację Lidl Plus będą mogli, w sekcji „Mój Portfel" i w zakładce „więcej" znaleźć Lidl Pay. Do skorzystania z usługi konieczne będzie podpięcie karty płatniczej, analogicznie do usług Google Pay czy Apple Pay. Zabezpieczeniem będzie kod PIN lub odcisk palca (touch ID) w zależności od urządzenia i od preferencji użytkownika.
- W marcu tego roku udostępniliśmy aplikację Lidl Plus, teraz stawiamy kolejny krok i pracujemy nad uruchomieniem płatności Lidl Pay. Już wkrótce klienci będą mogli w łatwy sposób przy pomocy jednego skanowania zapłacić za zakupy oraz skorzystać ze wszystkich rabatów dostępnych dla użytkowników Lidl Plus, oszczędzając przy tym czas – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.
Lidl ma szanse na to, by uszczknąć trochę tortu w usługach płatniczych. Aplikacja Lidl Plus już teraz ma ponad 4 miliony użytkowników (wg deklaracji Lidla). W jej ramach klienci sieci mogą korzystać z kuponów rabatowych, specjalnych promocji czy wygodnej opcji e-paragonów, które ułatwiają choćby zwroty.