Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon walczy o nasz rynek

Firma nie ma jeszcze polskiego sklepu, ale szuka klientów przez porównywarki cenowe.

Aktualizacja: 19.10.2017 06:46 Publikacja: 18.10.2017 19:53

Amazon walczy o nasz rynek

Foto: Bloomberg

Wejście Amazona na polski rynek rozpala branżę od kilku lat. Firma systematycznie umacnia swoją obecność w naszym kraju, otwierając kolejne centra logistyczne, ale także sprzedając towary za pośrednictwem niemieckiej strony. Teraz stawia na kolejny sposób dotarcia do klientów.

– Kilkaset tysięcy z kilkunastu milionów produktów dostępnych na Amazonie w języku polskim jest w ofercie porównywarek Ceneo, Skąpiec czy Cenowarka – mówi Marzena Więckowska, rzecznik Amazona w Polsce. – Konkurencyjne ceny, największy wybór i wygoda robienia zakupów to nasze filary. Ważna dla nas jest możliwość pokazania konsumentom tych trzech kluczowych elementów oferty, także za pomocą zewnętrznych parterów – dodaje.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama