Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.10.2017 06:46 Publikacja: 18.10.2017 19:53
Foto: Bloomberg
Wejście Amazona na polski rynek rozpala branżę od kilku lat. Firma systematycznie umacnia swoją obecność w naszym kraju, otwierając kolejne centra logistyczne, ale także sprzedając towary za pośrednictwem niemieckiej strony. Teraz stawia na kolejny sposób dotarcia do klientów.
– Kilkaset tysięcy z kilkunastu milionów produktów dostępnych na Amazonie w języku polskim jest w ofercie porównywarek Ceneo, Skąpiec czy Cenowarka – mówi Marzena Więckowska, rzecznik Amazona w Polsce. – Konkurencyjne ceny, największy wybór i wygoda robienia zakupów to nasze filary. Ważna dla nas jest możliwość pokazania konsumentom tych trzech kluczowych elementów oferty, także za pomocą zewnętrznych parterów – dodaje.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas