Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.10.2017 21:23 Publikacja: 27.10.2017 20:30
Foto: 123RF
Od 3 listopada Lidl uruchamia nietypową na polskim rynku usługę dla swoich klientów lubiących wina. Pod adresem winnicalidla.pl klienci będą mogli wybrać i zarezerwować dowolne wina z oferty i zamówić je do najbliżej położonego sklepu sieci. Nie można jednak powiedzieć, że jest to sklep internetowy, gdyż płatność odbywać się będzie tylko w kasie zwykłego sklepu.
Wprowadzenie Winnicy Lidla na rynek, sieć tłumaczy faktem, że Polacy poszukują informacji o winach, ale wciąż mają opinię, że wina są drogie, a ich wybór trudny. W efekcie zakupy Polaków koncentrują się wokół znanych marek. Lidl widzi szansę na zmienienie przyzwyczajeń Polaków i chce promować kulturę picia wina.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas