Ćwierć kroku do e-zakupów w Lidlu? Lidl uruchamia e-winnicę

Nie można powiedzieć, że Lidl będzie sprzedawać wina online, ale na pewno ułatwi do nich dostęp.

Aktualizacja: 27.10.2017 21:23 Publikacja: 27.10.2017 20:30

Ćwierć kroku do e-zakupów w Lidlu? Lidl uruchamia e-winnicę

Foto: 123RF

Od 3 listopada Lidl uruchamia nietypową na polskim rynku usługę dla swoich klientów lubiących wina. Pod adresem winnicalidla.pl klienci będą mogli wybrać i zarezerwować dowolne wina z oferty i zamówić je do najbliżej położonego sklepu sieci. Nie można jednak powiedzieć, że jest to sklep internetowy, gdyż płatność odbywać się będzie tylko w kasie zwykłego sklepu.

Wprowadzenie Winnicy Lidla na rynek, sieć tłumaczy faktem, że Polacy poszukują informacji o winach, ale wciąż mają opinię, że wina są drogie, a ich wybór trudny. W efekcie zakupy Polaków koncentrują się wokół znanych marek. Lidl widzi szansę na zmienienie przyzwyczajeń Polaków i chce promować kulturę picia wina.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją