Aktualizacja: 27.10.2017 21:23 Publikacja: 27.10.2017 20:30
Foto: 123RF
Od 3 listopada Lidl uruchamia nietypową na polskim rynku usługę dla swoich klientów lubiących wina. Pod adresem winnicalidla.pl klienci będą mogli wybrać i zarezerwować dowolne wina z oferty i zamówić je do najbliżej położonego sklepu sieci. Nie można jednak powiedzieć, że jest to sklep internetowy, gdyż płatność odbywać się będzie tylko w kasie zwykłego sklepu.
Wprowadzenie Winnicy Lidla na rynek, sieć tłumaczy faktem, że Polacy poszukują informacji o winach, ale wciąż mają opinię, że wina są drogie, a ich wybór trudny. W efekcie zakupy Polaków koncentrują się wokół znanych marek. Lidl widzi szansę na zmienienie przyzwyczajeń Polaków i chce promować kulturę picia wina.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas