Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.05.2016 07:05 Publikacja: 05.05.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Firmy w Polsce muszą się zmagać nie tylko z konkurencją czy wpływem czynników makroekonomicznych, jak choćby deflacja. Z badania przeprowadzonego dla Boston Consulting Group wynika, że coraz większym wyzwaniem są dla nich również różnice pokoleniowe.
To, co młodsi konsumenci traktują jako absolutny pewnik, jak choćby wykorzystanie nowych technologii czy specjalne przywileje dla stałych klientów, dla starszych niekoniecznie ma aż tak duże znaczenie. Z kolei im konsument starszy, tym większą uwagę zwraca na dodatkowe elementy w działalności firm, np. tworzenie dobrych miejsc pracy czy sposób wykonania produktu, na co młodsi zwracają mniejszą uwagę.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rada Unii Europejskiej (UE) przyjęła 18. pakiet sankcji wobec Rosji. To najmocniejsze z dotychczasowych uderzeń...
Na rynki powróciły ostatnio świetne nastroje, gdyż inwestorzy uznali, że najgorsze scenariusze się nie zmaterial...
W obliczu zmian demograficznych trzeba wydłużyć czas aktywności zawodowej i ułatwić ją kobietom oraz niepełnospr...
„Integrator Wawerski” – nowa inicjatywa skierowana do właścicieli firm oraz osób planujących rozpocząć działalno...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Komisja Europejska pracuje nad siedmioletnim budżetem Wspólnoty w wysokości 1,717 biliona euro. Ukraina może otr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas