Reklama
Rozwiń
Reklama

Lekko rośnie optymizm konsumentów

Nasi zachodni sąsiedzi jako jedyni lepiej oceniają na 2015 r. perspektywy rozwoju gospodarczego kraju niż własnego gospodarstwa domowego.

Aktualizacja: 31.03.2015 01:23 Publikacja: 30.03.2015 22:00

Niemcy nie dość, że są wyjątkowo przekonani do potencjału swojego kraju, to generalnie są na tle eur

Niemcy nie dość, że są wyjątkowo przekonani do potencjału swojego kraju, to generalnie są na tle europejskich narodów największymi optymistami.

Foto: Bloomberg

Niemcy nie dość, że są wyjątkowo przekonani do potencjału swojego kraju, to generalnie są na tle europejskich narodów największymi optymistami. Z prowadzonego od kilku lat badania Observatoire Cetelem wynika, że na 2015 r. perspektywy gospodarcze swojego kraju oceniają na 6,4 pkt w dziesięciopunktowej skali. Wynik jest też lepszy o 0,1 pkt niż rok temu.

Tylko nieznacznie gorzej wypowiadają się na temat potencjału własnego gospodarstwa domowego, dając mu średnio 6,3 pkt, 0,2 pkt więcej niż w 2014 r.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
Znamy szczegóły umowy handlowej UE z Ukrainą
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gospodarka
Zaskakujący ranking zielonych gospodarek. Polska w czołowej 15-tce
Gospodarka
Nagła dymisja w Ministerstwie Aktywów Państwowych. Odchodzi jeden z wiceministrów
Gospodarka
Niespodziewana dymisja wiceministra aktywów państwowych
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Gospodarka
Czy rok od wyboru Trumpa na prezydenta był dobry dla rynków?
Reklama
Reklama