Reklama

Konferencja: Polska, Europa, Świat - Go Poland, Go Global. Pomysł musi zadziwić konkurencyjne firmy

Sposobem na przyspieszenie zagranicznej ekspansji może być wzrost innowacyjności.

Aktualizacja: 26.10.2016 22:05 Publikacja: 26.10.2016 21:14

Dyskusję na temat innowacyjności prowadziła prezes CSM, Małgorzata Bonikowska

Dyskusję na temat innowacyjności prowadziła prezes CSM, Małgorzata Bonikowska

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

W dyskusji powadzonej przez Małgorzatę Bonikowską, prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych, uczestniczyli przedstawiciele zarówno sektora publicznego jak i prywatnego. – Nie ma jednej definicji innowacyjności – mówił Jerzy Kwieciński, wiceminister rozwoju. Jego zdaniem, podręcznikowe jej stosowanie w poprzednich latach nie zawsze było korzystne. Podobnie jak kupowanie innowacji za granicą, zamiast tworzenia ich u siebie.

– W innowacyjności chodzi nam o zdobywanie pewnego poziomu konkurencyjności względem innych podmiotów – stwierdził Piotr Kryjom z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. PARP w ramach działań wspierających promocję eksportu Go to Brand niedawno wybrała 176 projektów na kwotę 97 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gospodarka
Będzie miotła kadrowa w spółkach Skarbu Państwa? Co zrobi nowy minister
Gospodarka
Rekonstrukcja rządu: powstanie centrum finansowo-gospodarcze
Gospodarka
10 postulatów do odświeżonego rządu
Gospodarka
Kijów podliczył, ile potrzebuje na kolejny rok wojny z Rosją
Gospodarka
Wojciech Balczun: specjalista od zadań trudnych
Reklama
Reklama