Konferencja: Polska, Europa, Świat - Go Poland, Go Global. Pomysł musi zadziwić konkurencyjne firmy

Sposobem na przyspieszenie zagranicznej ekspansji może być wzrost innowacyjności.

Aktualizacja: 26.10.2016 22:05 Publikacja: 26.10.2016 21:14

Dyskusję na temat innowacyjności prowadziła prezes CSM, Małgorzata Bonikowska

Dyskusję na temat innowacyjności prowadziła prezes CSM, Małgorzata Bonikowska

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

W dyskusji powadzonej przez Małgorzatę Bonikowską, prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych, uczestniczyli przedstawiciele zarówno sektora publicznego jak i prywatnego. – Nie ma jednej definicji innowacyjności – mówił Jerzy Kwieciński, wiceminister rozwoju. Jego zdaniem, podręcznikowe jej stosowanie w poprzednich latach nie zawsze było korzystne. Podobnie jak kupowanie innowacji za granicą, zamiast tworzenia ich u siebie.

– W innowacyjności chodzi nam o zdobywanie pewnego poziomu konkurencyjności względem innych podmiotów – stwierdził Piotr Kryjom z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. PARP w ramach działań wspierających promocję eksportu Go to Brand niedawno wybrała 176 projektów na kwotę 97 mln zł.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Gospodarka
Upadek człowieka, który stworzył forum w Davos
Gospodarka
Niemcy – militarny kolos na (jeszcze) glinianych nogach
Gospodarka
Od czerwca nowe warunki handlu UE z Ukrainą. Jak się zmienią?
Materiał Promocyjny
Zakaz fajerwerków to straty dla gospodarki i zagrożenie bezpieczeństwa
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Gospodarka
Bruksela chce rozmawiać z Waszyngtonem o cłach. Proponuje rozwiązanie
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne