Reklama
Rozwiń
Reklama

Znana amerykańska sieć restauracji wchodzi do Polski

Popeyes otworzy swoją pierwszą restaurację w w lipcu we Wrocławiu. Póki co nie informuje o planach uruchamiania kolejnych lokali w naszym kraju.

Publikacja: 01.06.2023 09:27

Znana amerykańska sieć restauracji wchodzi do Polski

Foto: Bloomberg

Popeyes to sieć restauracji szybkiej obsługi z USA, która została ałożona w Nowym Orleanie w 1972 r. Znana jest z kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun jak i dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. To jedna z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi głównie z daniami z kurczakiem, ma prawie 4,2 tys. restauracji w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International, jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 mld dol. rocznej sprzedaży i około 30 tys. restauracji w ponad 100 krajach pod markami Burger King, Tim Hortons, właśnie Popeyes i Firehouse Subs. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama