Reklama

Druga szansa na granty dla przemysłu farmaceutycznego

Przedsiębiorstwa lub ich konsorcja po raz drugi mogą sięgnąć po dotacje z programu sektorowego InnoNeuroPharm.

Aktualizacja: 17.06.2018 11:05 Publikacja: 17.06.2018 11:03

Druga szansa na granty dla przemysłu farmaceutycznego

Foto: Fotolia.com

InnoNeuroPharm to jeden z programów sektorowych realizowanych w ramach działania 1.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój pod nazwą „Sektorowe programy B+R”. Jego głównym celem jest wzrost konkurencyjności i innowacyjności polskiego sektora farmaceutycznego, w tym neuromedycyny, w perspektywie 2026 r.

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), które odpowiada za wszystkie programy sektorowe ogłosiło właśnie drugi konkurs w programie InnoNeuroPharm, który powstał z inicjatywy Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego oraz Polskiej Platformy Innowacyjnej Neuromedycyny. Tym razem NCBR oferuje firmom i ich konsorcjom 230 mln zł na przełomowe przedsięwzięcia z zakresu farmacji. Pomoc finansowa dla tej branży jest o tyle ważna, że według danych Głównego Urzędu Statystycznego przemysł farmaceutyczny jest najbardziej aktywnym sektorem gospodarki pod kątem innowacyjności. Niemal połowa producentów leków w Polsce wprowadza na rynek nowatorskie produkty.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Fundusze europejskie
Donald Tusk: za błędy w KPO w 100 proc. odpowiada PiS
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Fundusze europejskie
KPO zmienia Polskę. Ogromne pieniądze z UE na wzmocnienie i unowocześnienie kraju
Fundusze europejskie
Burza wokół KPO może wywołać kryzys w rządzie
Fundusze europejskie
Tło afery z KPO sięga czasów PiS. „Nie zrobisz audytów wszystkiego”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Fundusze europejskie
Burza wokół KPO. Minister Szyszko: „Funduszowe cwaniactwo”. Będą kontrole
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama