„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024
Aktualizacja: 08.09.2016 21:55 Publikacja: 08.09.2016 21:52
Paneliści zastanawiali się, kim jest milenials i jak znaleźć „sposób” na takiego konsumenta, dla którego ważne są już nie tylko cena i jakość, ale i otoczka wartości budowanych przez markę
Foto: Rzeczpospolita, Piotr Guzik
Osiem milionów polskich konsumentów urodzonych w latach 1985–2000 – nazwanych pokoleniem milenialsów, zaczyna zarabiać i wydawać coraz więcej. A przy tym ma duży wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez swoich rodziców i dziadków.
Jak znaleźć „sposób" na konsumenta, dla którego już nie tylko cena i jakość produktu są ważne przy jego wyborze, ale także cała otoczka, tzw. ekosystem wartości budowanych przez markę? I kim jest milenials?
W jubileuszowym X Europejskim Kongresie Samorządów w Mikołajkach uczestniczyło ponad 2800 gości. Kongres okazał...
Uczelnie, tak jak firmy, zarządzają majątkiem i zasobami ludzkimi. Wyzwania, jakie się z tym wiążą, stały się os...
Potrzebne są wspólne działania wszystkich interesariuszy związanych z internetem i wychowywaniem dzieci.
Joint action is needed from all stakeholders concerned with the internet and raising children.
Trzeba wykorzystać dostępne dane i technologie, aby zapewnić pacjentowi szybszy dostęp do usług medycznych – mów...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas