Reklama

Rzecznik Finansowy: Powstała infolinia do zgłaszania nieuczciwych praktyk

Uruchomiono infolinię i adres e-mail do przyjmowania i analizowania zastrzeżeń klientów do działalności instytucji finansowych w związku z epidemią koronawirusa. Nie będzie to jednak doradztwo.

Aktualizacja: 08.04.2020 14:25 Publikacja: 08.04.2020 13:44

Rzecznik Finansowy: Powstała infolinia do zgłaszania nieuczciwych praktyk

Foto: Fotolia

Rzecznik Finansowy w ten sposób chce zbierać informacje o pojawiających się nieprawidłowościach i systemowo zapobiegać rozprzestrzenianiu się nieuczciwych praktyk instytucji finansowych. Stąd hasło akcji: Finanse w czasie koronawirusa – zgłoś problem Rzecznikowi Finansowemu.

- W ostatnim czasie dostajemy coraz więcej zapytań telefonicznych i e-mailowych od zdezorientowanych klientów instytucji finansowych. Sygnalizują oni różne obawy i potrzeby wynikające z obecnej sytuacji. Stąd decyzja o utworzeniu specjalnej infolinii telefonicznej i adresu e-mail. Chcemy tą drogą zbierać informacje o pojawiających się nieprawidłowościach i szybko reagować – mówi Mariusz Golecki, Rzecznik Finansowy (na dole tekstu podajemy kontakt).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
Fed tnie stopy procentowe. Rynek szykuje się na kolejne cięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Finanse
Gorączka złota w Rosji. Obywatele na potęgę skupują kruszec
Finanse
Sąd ogłosił upadłość spółki Cinkciarz.pl. Co z pieniędzmi tysięcy klientów?
Finanse
Samsung Pay wchodzi do Polski. Cel: milion użytkowników w rok
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Finanse
Wojna o mobilne płatności. Samsung rzuca wyzwanie Blikowi
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama