Reklama

Kręć z Koxem i Mecwaldowskim

Bodo Kox i Wojciech Mecwaldowski będą oceniać filmy w konkursie „Bierzcie i Kręćcie". Wystarczą telefon komórkowy i dobry pomysł.

Aktualizacja: 26.03.2014 13:12 Publikacja: 26.03.2014 13:06

"Dziewczyna z szafy"

"Dziewczyna z szafy"

Foto: Kino Świat, Anna Rzepka a.rz. Anna Rzepka

Na młodych filmowców czeka ponad 100 000 złotych.

W tym roku prace można zgłaszać w czterech kategoriach:

1. Allegro Short Film

2. Relacja z wydarzenia

3. Różnica tkwi w szczegółach

Reklama
Reklama

4. Powrót do przeszłości - wystarczy zamknąć oczy, wsiąść do wehikułu czasu i pokazać ludziom z innych epok, do czego służy Internet.

Bodo Kox i Wojciech Mecwaldowski zasiądą w jury ostatniego z wymienionych konkursów. Ich uwagę na pewno przyciągnie nieszablonowe podejście do tematu. Być może inspiracji dostarczy ich ostatni wspólny projekt, wielokrotnie nagradzany film „Dziewczyna z szafy".

- Formuła konkursów jest nietypowa. Nadesłane prace oceniamy podwójnie. Na początku selekcji dokonują zaproszeni przez nas jurorzy. Ostatecznie o tym, który film jest najlepszy decydują jednak użytkownicy, głosując na stronie „Bierzcie i Kręćcie"– wyjaśnia Kasia Pielacha, koordynatorka konkursów z ramienia Festiwalu Off Plus Camera, który patronuje platformie BiK.

Dotychczas jurorami byli już m.in.: Olga Bołądź, Michał Żebrowski i Czesław Mozil. Prace można zgłaszać do 13 kwietnia.

Więcej informacji znajduje się na www.bierzcieikreccie.com i na profilu BiK na Facebooku: www.facebook.com/bierzcieikreccie.com

Film
Oscary 2026: Krótkie listy ogłoszone. Nie ma „Franza Kafki”
Film
USA: Aktor i reżyser Rob Reiner zamordowany we własnym domu
Film
Nie żyje Peter Greene, Zed z „Pulp Fiction”
Film
Jak zagra Trump w sprawie przejęcia Warner Bros. Discovery przez Netflix?
Film
„Jedna bitwa po drugiej” z 9 nominacjami Złotych Globów. W grze Stone i Roberts
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama