Jacek Kujawa, wiceprezes LPP: Stawiamy na jakość obsługi klienta

Rozbudowujemy sieć magazynów dla e-commerce, tak by cały rynek tam, gdzie operujemy, objąć dostawami w systemie tzw. następnego dnia roboczego (next business day) – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes LPP ds. IT, e-commerce i logistyki.

Publikacja: 15.05.2019 16:00

Bardzo ciekawe są liczby dotyczące LPP. Na 2,5 tys. osób pracujących w spółce 350 jest w IT. Można by powiedzieć, że to średniej wielkości firma informatyczna w Polsce, a tymczasem mówimy o spółce odzieżowej. Dlaczego w LPP jest tylu informatyków?

Trafnie pan to zauważył. My określamy siebie mianem firmy fashiontech, czyli firmy technologicznej działającej w branży odzieżowej. Na szczęście mamy też zachowane właściwe proporcje, bo przy 350 informatykach dwa i pół razy więcej osób zajmuje się projektowaniem i produkcją odzieży. Te liczby pozwalają powiedzieć, że jesteśmy największym producentem i eksporterem polskiej odzieży na świecie i jednym z największych eksporterów polskiej myśli technicznej. Bo tych 350 informatyków tworzy wiele produktów IT szytych na miarę dla LPP, które następnie są implementowane w 23 krajach, w których obecnie sprzedajemy nasze towary.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał partnera
Amerykanie budują kadry jądrowe w Polsce – to szansa dla naszej gospodarki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał partnera
Zdrowie to najlepsza inwestycja
Materiał partnera
Energetyka jądrowa w centrum uwagi
Europejski Kongres Gospodarczy
Wartości, które należy promować w biznesie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Europejski Kongres Gospodarczy
Czy proste podatki są możliwe