Materiał powstał we współpracy z Grupą PTWP
Panel „Nowe twarze konsumpcji” pogłębi temat oczekiwań konsumentów i aspektów, którymi się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Jak biznes reaguje na nowe postawy konsumenckie i modele zakupowe? Jak sztuczna inteligencja schodzi pod strzechy i inspiruje na zakupach? Na te pytania odpowiedzi poszukają zaproszeni do udziału w rozmowie eksperci.
Na panelu „Od e-commerce do Phygital” poruszony zostanie temat e-commerce jako trendsettera w handlu oraz rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, innowacyjnych metod płatności, personalizacji i hiperpersonalizacji. Ważnym wątkiem będzie Phygital, czyli sfera, w której zazębiający się świat fizyczny i cyfrowy kreuje spójne doświadczenia klientów.
„Marketing emocji” to debata o ścieżkach klienta, które prowadzą do zakupów. Jak kształtują się relacje konsument–marka? Jakie są meandry skutecznej komunikacji? Nad tym będą się zastanawiać uczestnicy panelu.
Rejestracja na Europejski Kongres Gospodarczy trwa na eecpoland.eu. Podstawowy udział w wydarzeniu jest bezpłatny.