Aktualizacja: 22.08.2016 20:29 Publikacja: 22.08.2016 20:29
1 zdjęcie
ZobaczFoto: Rzeczpospolita
Polska gospodarka rozwija się od prawie 30 lat. W tym czasie wielu przedsiębiorców rozwinęło swoje firmy i zaczęło dostrzegać ograniczenia w dalszym rozwoju. Krajowy rynek nasycił się, ale potrzeby i możliwości rozwoju nadal istnieją. Czy ekspansja zagraniczna jest koniecznym elementem rozwoju biznesu?
O tym, kiedy zacząć o niej myśleć, od czego zacząć i jakich błędów unikać, rozmawiać będą Monika Siecińska-Jaworowska, prezes Suempolu, Ryszard Prozner, członek Rady Nadzorczej Wieltonu, Robert Świechowicz, wiceprezes PESA Bydgoszcz, Krzysztof Jabłoński, prezes Korona Candles oraz Józef Bodziony, prezes Introlu.
Jednym z filarów strategii PERN jest budowanie odporności infrastruktury paliwowej na ryzyka, które do tej pory...
Jaki ma zasięg na baterii, z czego jest zbudowany i dla kogo jest nowy, polski pojazd elektryczny? O tym opowiad...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-...
Według inwestorów zagranicznych Polska pod względem atrakcyjności inwestycyjnej zajmuje 3. miejsce wśród 15 kraj...
Nasza lokalna wiedza jest bardzo pomocna dla klientów. Oni będą musieli zmienić łańcuchy dostaw. Jesteśmy w stan...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas