Polscy przedsiębiorcy rozwijają swoje firmy na rynkach zagranicznych

Polscy przedsiębiorcy coraz odważniej rozwijają swoje firmy na rynkach zagranicznych. Czy taka ekspansja jest konieczna?

Publikacja: 22.08.2016 20:29

Foto: Rzeczpospolita

Polska gospodarka rozwija się od prawie 30 lat. W tym czasie wielu przedsiębiorców rozwinęło swoje firmy i zaczęło dostrzegać ograniczenia w dalszym rozwoju. Krajowy rynek nasycił się, ale potrzeby i możliwości rozwoju nadal istnieją. Czy ekspansja zagraniczna jest koniecznym elementem rozwoju biznesu?

O tym, kiedy zacząć o niej myśleć, od czego zacząć i jakich błędów unikać, rozmawiać będą Monika Siecińska-Jaworowska, prezes Suempolu, Ryszard Prozner, członek Rady Nadzorczej Wieltonu, Robert Świechowicz, wiceprezes PESA Bydgoszcz, Krzysztof Jabłoński, prezes Korona Candles oraz Józef Bodziony, prezes Introlu.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Europejski Kongres Gospodarczy
PERN to element bezpieczeństwa państwa
Europejski Kongres Gospodarczy
Ultre 4 Cargo. Oto nowy, polski samochód elektryczny
Europejski Kongres Gospodarczy
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestorzy zagraniczni pod presją
Europejski Kongres Gospodarczy
Jako globalny bank pozwalamy rozpoznać lokalne potrzeby
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku