Na rynek pracy wkracza właśnie nowe pokolenie nazwane Z. To młodzi ludzie urodzeni po 1995 r., którzy z oczywistych względów nie pamiętają transformacji us...
Employer branding, czyli budowanie mocnego wizerunku na rynku pracy, to obecnie jedno z głównych wyzwań firm, nawet tych, które mają silne biznesowe brandy.
Wzrost udziału kobiet we władzach giełdowych spółek to głównie efekt ich większej reprezentacji w radach nadzorczych – wynika z raportu Fundacji Liderek Bi...
Najbliższe miesiące przyniosą w Polsce umocnienie się tzw. rynku pracownika, gdyż chęci do zwiększania zatrudnienia są w firmach większe niż rok wcześniej.
Działania na rzecz pracowników, lokalnej społeczności czy środowiska naturalnego, to jedne z najczęściej stosowanych działań przez firmy w ramach tzw. społ...
Choć polskie firmy częściej niż przed rokiem obawiają się recesji, to nadal zapowiadają rekrutacje nowych pracowników. Coraz częściej chcą ich też szukać n...
Przed wyjazdem do pracy w Holandii warto się dokładnie przygotować, by nie zostać oszukanym - mówi Urszula Kozłowska, Doradca ds. Polityki Migracyjnej i Sp...
O roli rankingów i planach wprowadzenia zachęt do projakościowych zmian na polskich uczelniach mówi Teresa Czerwińska, podsekretarz stanu w Ministerstwie N...
Jedno z najważniejszych obecnie wyzwań polskich firm – kwestia rozwoju pracowników i Employer Brandingu – było tematem drugiego Forum HR „Rzeczpospolitej".