Już po raz piąty „Rzeczpospolita" organizuje unikalny konkurs Młoda Marka Sukcesu, w którym promujemy ambitne firmy budujące dobre, rodzime znaki towarowe. Uczestnicy konkursu mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczna nagrodę- wartą 400 tys. zł kampanię reklamową !
WEJDŹ NA STRONĘ - POBIERZ ANKIETĘ
Mogą się o nią ubiegać krajowe marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2008 r. i osiągnęły co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2014 r. (albo w pierwszej połowie 2015 r. – jeśli ich rynkowy start przypadł dopiero na ubiegły rok). O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje w głosowaniu Rada Polskich Marek, która bierze pod uwagę m.in. innowacyjność, dynamikę rozwoju i efektywność kandydatów, zwracając także uwagę na kondycję finansową firm będących ich właścicielami.