Amerykański fundusz NBM: „Gremi dobrze rokuje”

„To unikalna kombinacja tradycyjnych i innowacyjnych aktywów mediowych” – mówi Marcus Brauchli, współzałożyciel i partner zarządzający funduszu inwestycyjn...

Jak sprawić, by produkt przemówił do klienta

W zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości firmy szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów. Rozwiązaniem mogą być aplikacje oparte na interfejsie gło...

Branża reklamowa chce samoregulacji ws. piwa

Rada Reklamy i producenci trunku z chmielu zaproponują resortowi zdrowia własne pomysły na obostrzenia dla reklam piwa w telewizji. Ich zdaniem planowany p...

Startupy uczą dzieci programowania

Photon, robot uczący dzieci podstaw programowania, trafił właśnie do sprzedaży w całym kraju. Jego twórcy liczą, że powtórzą sukces innych edukacyjnych sta...

Wrocławski start-up OptAd360 w III kwartale 2017 pobił kolejny rekord

Wrocławska firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic osiągnęła kolejny imponujący wynik. W październiku 2017 zarobił...

Cyfryzacja młodych Polaków

Wielu nastolatków spotyka się z cyberprzemocą.

Ponad 500 mln zł dla małych i średnich spółek technologicznych

Polski Fundusz Rozwoju w poniedziałek rozpocznie nabór funduszy VC, które będą miały za zadanie finansowanie projektów technologicznych. Pojedyncza inwesty...

Biznes na krawędzi nowej rewolucji technologicznej

Transformacja cyfrowa napędzi nowoczesne gospodarki.

Branża reklamowa robi porządki

Powstała właśnie Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma pomóc branży walczyć z niezdrowymi praktykami, niepotrzebnie podnoszącymi koszty przetargów.

Apple stawia na VR i AR

Amerykański koncern inwestuje w technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.

TVN i Canal+ ruszają z serwisem OTT

Platforma Player+ jest płatna w trybie comiesięcznym, ma w ofercie pięć pakietów, do których można dokupić trzy dodatkowe opcje. Najdroższy pakiet obejmują...

Jakie seriale oglądają internauci

Co czwarty polski internauta ogląda już po cztery seriale w sieci. Najpopularniejsza jest „Gra o tron", ale w pierwszej dziesiątce uplasowały się także „Be...

Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Tzw. viewability, czyli widoczność reklam w sieci, stała się w branży tematem roku. Z badań wynika, że połowa reklam w sieci nie jest przez internautów zau...

Amerykański rząd zablokował zakup Time Warnera

Amerykański departament sprawiedliwości uniemożliwi przejęcie Time Warnera przez AT&T wytaczając firmom proces sądowy. Koncerny uważają to za posunięcie po...

Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” nominowany do Grand Press Economy 2017

Znamy nominacje do nagrody Grand Press Economy 2017, przyznawanej przez branżowy miesięcznik „Press”. Wśród wyróżnionych jest Grzegorz Siemionczyk, dzienni...

Tencent droższy od Facebooka

Tencent Holdings zdystansował Facebooka pod względem kapitalizacji i jest już piątą giełdową spółką na świecie, informuje Bloomberg.

„Listy do M. 3” najlepszym otwarciem 2017 roku?

Mimo słabszego niż przed rokiem trzeciego kwartału, kina w Polsce liczą na kolejny rekord frekwencyjny w całym 2017 roku.

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

W to, że jest miejsce na nowy miesięcznik dla wyrobionego czytelnika, wierzy fundacja założona przez ludzi biznesu. Nie liczy na zyski.

UPC gotowe sprzedać część sieci z klientami

Multimedia mogą zostać podzielone, a wydzielona część biznesu wniesiona do spółki celowej, która trafiłaby w ręce innego inwestora.

Wzrosła liczba abonentów nc+

Po III kwartałach platforma nc+ miała 2,11 mln abonentów, o 0,7 proc. (15 tys.) więcej niż rok wcześniej. Wzrosły też jej przychody.