Reklama
Rozwiń
Reklama

Inwestorzy nadal wierzą w producentów gier

Akcje wszystkich giełdowych reprezentantów tej branży rozpoczęły tydzień od wzrostów. CD Projekt jest już wart 15 mld zł.

Aktualizacja: 04.06.2018 21:39 Publikacja: 04.06.2018 21:28

Rynek gier w Polsce ma wartość ponad 500 mln dolarów

Rynek gier w Polsce ma wartość ponad 500 mln dolarów

Foto: shutterstock

Średnio o ponad 6 proc. drożały w poniedziałek akcje studiów deweloperskich notowanych na GPW. Po wtorkowym debiucie 7Levels (na NewConnect) na parkiecie jest już w sumie dwudziestu reprezentantów tej branży.

Najmocniejszym akcentem tydzień rozpoczął PlayWay, którego akcje drożały o ponad 16 proc. przy wysokich obrotach. Warto odnotować, że to właśnie on był liderem spadków w zeszłym tygodniu po kiepskiej premierze gry „Agony". Początkowo wprawdzie awansowała na pierwsze miejsce w rankingu bestsellerów na Steamie, ale stosunkowo szybko zaczęła spadać. „Gra zbiera raczej słabe recenzje, pojawiły się liczne problemy techniczne, natomiast jest chwalona za wciągająca atmosferę i grafikę" – podsumowuje DM BOŚ. Do poniedziałkowego wzrostu kursu mógł natomiast przyczynić się inny komunikat PlayWaya, który pochwalił się, że jego inna gra – „House Flipper" – przynosi największe przychody w historii spółki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama