Koreańczykom wystarczyło parę lat, by stać się najpopularniejszą marką

Koreańczykom wystarczyło parę lat, by stać się najpopularniejszą marką. Wyprzedzili Boscha i polską Amica.

Samorząd chce zatrzymać kupców w centrum miasta

Służyć ma temu pilotażowy program „Lubelscy kupcy" oraz działania podejmowane przez miejskiego konserwatora zabytków.

LPP i CCC zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją

LPP i CCC, największa odzieżowa i obuwnicza firma w Polsce, zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją z powodu osłabienia złotego i kosztów rozwoju.

Adidas ogłosił przedterminowe zakończenie umowy partnerskiej z klubem Chelsea

Niemiecki producent sprzętu sportowego i odzieży ogłosił przedterminowe zakończenie umowy partnerskiej z klubem piłkarskim Chelsea, co pozwoli mu poprawić...

Przez drożyznę na Litwie zyskują polskie sklepy

Rośnie społeczny opór przeciwko wysokim cenom na Litwie. Już 14 proc. klientów robi regularne zakupy w Polsce.

#RZECZoBIZNESIE: Iwona Kossmann: Zachód to nie jest świat nie do zdobycia

Nie ma znaczenia kim byliśmy w poprzednim życiu – mówi Iwona Kossmann, była członek zarządu Telekomunikacji Polskiej oraz była prezes zarządu Bonnier Busin...

Amazon otwiera się na polskich klientów

Jednak na razie tylko firmowych, którym umożliwia sprzedaż na swoich pięciu europejskich witrynach

Wysokie ceny w sklepach na Litwie naganiają klientów polskim placówkom handlowym

Rolnicy litewscy dziś rozdają bezpłatnie mleko, solidaryzując się z rodakami niezadowolonymi z wysokich cen w litewskich sklepach. Zyskuje na tym Polska.

LPP otwiera nowe sklepy w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii

Lider polskiego rynku odzieżowego chce zaistnieć ze swoją główną marką Reserved w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii.

Przyszłość branży handlowej to małe sklepy blisko klienta

Przyszłość branży to małe lokale blisko klienta. Inwestycje w tym segmencie planuje Auchan.

Reklama
Reklama

Smartfon, okulary 3D czy elektryczna deskorolka

Tegoroczne hity to przede wszystkim sprzęt elektroniczny

Wojas na dużym plusie

Po kilku słabszych ostatnich miesiącach obuwnicza firma w kwietniu wreszcie zanotowała duży wzrost nie tylko łącznej, ale także sprzedaży detalicznej.

CDRL utrzymuje niezłe tempo

Właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo zwiększył sprzedaż w kwietniu w wysokim jednocyfrowym tempie. Kolejny raz bardzo dobrze wypadł sklep int...

Biedronka zbuduje regionalne centrum logistyczne

Jeszcze w tym roku Jeronimo Martins ma wznowić budowę centrum dystrybucyjnego w Gorzowie. – Ma ono uzupełnić naszą sieć logistyczną w tej części kraju – tł...

#RZECZoBIZNESIE: Tony Housh: Polska nie musi bać się TTIP

TTIP to bardo ambitny plan – uważa Tony Housh, przewodniczący rady dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce. Umowa o wolnym handlu na pewno pomoże...

Grupon żegna Rosję

Amerykański serwis sprzedał swój rosyjski biznes miejscowej konkurencji. Miał w Rosji ponad 30 proc. udziału w rynku.

Stabilna sprzedaż Gino Rossi

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu nieznacznie zwiększyła przychody, ale zgodnie z nową strategią wyraźnie poprawiła marże w obu segmentach.

Ekspansja Mrówek na wiosnę

Sieć sklepów budowlanych Mrówka ma już 220 placówek

Handel coraz mocniejszy wśród największych firm

Już 25 proc. obrotów spółek ujętych w zestawieniu generują sprzedawcy detaliczni i hurtowi. Coraz częściej widać ich także w czołówce rankingu.

Duże wzrosty CCC

Obuwnicza firma zwiększyła w kwietniu przychody o ponad 40 proc., ale wzrost nie robi już takiego wrażenia, jeśli weźmiemy pod uwagę konsolidację eObuwia i...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama